Winston Wolf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Når jeg skal laste opp et .jpg-bilde på bildr.no, så får jeg opp denne meldingen: Filformatet er ikke støttet. Vennligst last opp JPEG, PNG, eller GIF. Takk! Filen din har en MIME-TYPE av Hva betyr dette? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 hva slags bilder er det snakk om? enkleste løsninger er vel å åpne bildet i din foretrukkne bildebehandlingsprogram og "lagre som" og velge png som filformat. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Mime-type er en måte å spesifisere filtype for browsere, epostlesere med mere. Når du prøver å laste opp en fil, så kikker browseren din på filen og forteller serveren hva før en type fil det er. Hvis det er en fil som ikke er en bildefil, som du bare har kalt for jpeg, så vet ikke browseren hva filtypen er, og sender tom mime-type. Prøv med en annen browser, og/eller med en gyldig bildefil. Endret 14. november 2010 av Trondster Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 http://www.fileinfo.com/extension/mine Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 prøver å laste opp en vanlig bildefil i enten JPEG eller PNG. Får samme feilmelding fra bildr.no. Funker på alle andre opplastnings sider da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå