Gå til innhold

Ibanez Ak 95

Araho

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har planlagt å kjøpe en ny gitar, og har sett litt på Ibanez Ak-95. Jeg vil nok ha lyst til å spille for det meste blues, samt litt jazz. Jeg vet at ak-95 er en veldig utpreget jazz-gitar, men lurte på om noen hadde personlig erfaring med denne gitaren og hvordan den passer til blues. Noen tanker?

I tillegg vil jeg meget sannsynlig kjøpe Vox AC4TV, som er en forholdsvis liten rørforsterker, men som (forhåpentligvis) kan gi god lyd uten at jeg får halve borettslaget på døra pga lydnivå :p

Tror dere disse vil gå sammen uten problemer?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Sett på ESP LTD MH-1000? Den er litt allsidig og fungerer til det meste synes jeg da. Vil anbefale deg en Ibanez Tube King pedal, det er en rørpedal med enormt bra lyd (og lys). Litt tøft at røret lyser opp hvis du har det mørkt på rommet du spiller i da :p

Dette er nok litt dyrere enn det du listet opp, men det fungerer iaffal kanonbra etter min erfaring, har hatt det siden i fjord vinter, altså snart et år. Tror det sitter et 6922 rør i pedalen hvis jeg ikke husker helt feil. Det er et bra rør som brukes i endel skikkelig hifi-utstyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...