Xvani Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Noen som vet hvor man finner en test over hvilke drivere som er bra? har en innbilning om at 2x.xx = best for gf2, 3x.xx = best for gf3 osv osv? Er mest interresert i gf3 ti200 (creative/MSI) Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg laster ned på www.guru3d.com. Der kommer betaer osv. Ellers finner du jo selvsagt de nyeste offisielle driverne på nvidia sine hjemmesider. Det med samsvar mellom versjonsnummer og modell er innbilning. Bruk de nyeste! Jeg har også et gf3 ti200 (se signatur), og bruker som regel alltid nyeste versjon av driverne (sjekk rating fra brukerne på guru3d - av og til kommer det dårlige betaer). Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 på pc-extreme skal du kunne finne at de har testet detonator drivere opp mot hverandre...fant det for en stund siden...så du kan jo lete litt Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 på pc-extreme skal du kunne finne at de har testet detonator drivere opp mot hverandre...fant det for en stund siden...så du kan jo lete litt det var dette jeg ville ha ja! Formulerte meg kanskje litt feil før (ser hva han over skrev ) jj, andre linker? er interresert i de nye 43.xx driverne mot 32.80 og 42.xx drivere (disse som er aktuelle for meg) - Hovedsaklig da.. Hvis det er noen som er bedre bruker jeg jo seff de! kan seff teste selv, men ikke SÅ hw-freak at jeg bruker mange timer på det! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 noen som vet om noe annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå