swirix Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Har samme problemet selv med mitt Club3D HD 4870 512 mb kort, det kommer masse artifacts hvis jeg spiller spill som krever mye av skjermkortet og til slutt kræsjer hele greia. Har selv ikke funnet ut feilen da jeg er litt lat, men tenkte å teste litt når jeg kommer hjem. EDIT: Har et 8800 GTS og GeForce 7800 GTX jeg kan teste med, skal gi tilbakemelding når jeg har gjort det (tidligst søndag). har mye av de samme problemene dog krasjer det ikke (har HD4870 512mb). Får stygg mye artifacts i Dragon Origins, COD mf2, heroes of newerth etc. Fungerer helt fint i andre krevende oppgaver. Endret 11. januar 2010 av swirix Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 550w skal da holde i massevis? Kjører selv med to 4890 kort med en PSU på 620w. Da er det ikke lenge til det sier stopp... Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Har klokket ned kortet 100mhz på minne og GPU. Har Spilt maaaaaange timer uten noen problemer. Ikke er det markant med "tegnefeil"(horisontale linjer som ser ut som forskyvning i bildet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå