Gå til innhold

Treg W7 installasjon!

Anbefalte innlegg

6.1.7600.16385

Det er versjonen som står på exe filen...

Rart, det er jo RTM versjonen, altså den som selges i butikken nå.

Har testet litt og eneste gang jeg får opp hvit skrift nede i høyre hjørne, er når jeg har installert en W7 uten å aktivere den, stiller datoen i BIOS 2-3 måneder frem og da får jeg opp denne:

w7b7600ik1.jpg

Men har du fått en gyldig lisens da? Med den versjonen du har kan du ikke bruke kodene fra BETA/RC utgavene, du må da kjøpe en ekte lisens, som ikke har vært brukt før.

Eventuelt personen som har gitt deg platen, må også gi deg en ekte lisens.

hmm, mulig. Men det løser ikke problemet. Merker at pcn er ganske treig nå, i xp også... når jeg scroller nedover i explorer eller firefox feks så lagger det noe jævlig... Trenger vel ikke driver til Hdd eller dvd-rom? :O

Har du installert skjermkortdrivaren? Dersom det ikkje er gjort laggar det gjerne ved scrolling eller flytting av vindauge i explorer.

Edit: Men var det sånn at du hadde eller ikkje hadde den kvite skrifta? Her seier du at du ikkje har, men eg fekk inntrykk av at du hadde den... :blink:

Sorry, vært borte i helgen.

Versjonen er jeg litt usikker på... Men tror egentlig den er ekte, far min fikk den av en kar på jobben. Men det er ikke sånn hvit skrift nede i hjørne som i beta? (sjekka på den andre disken)

Hva slags hardware jeg har? ... Innholdet i pc'n? gfx kort osv?

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hos meg tok det også veldig lang tid og installere.

Jeg hadde fra før Vista home premium 32 bit og instalerte Windows 7 home premium 64 bit. Selvsagt "clean install" men tok ikke og formaterte disken før instalasjon for jeg trodde instalasjonen tokk seg av det... Jeg måtte la PCen stå på over natta så var det klart når jeg stod opp. Da var PCen utolig treg, mye sirupp.

Jeg skjønte ikke noe så instalerte jeg 32 bit versjonen og formaterte disken og da virket alt veldig fint.

Jeg er fortsatt usikker på om PCen min ikke likte 64 bit eller om det hadde med formateringen. Men 32 bit kjører nå helt fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...