Simoa Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Hei. Vurderer å skaffe meg Samsung S7350 Ultra S, men lurer på om noen har testa den ut. Er det en tlf. å satse på? Endret 22. oktober 2009 av Randallica Lenke til kommentar
annH Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hei! Har kjøpt den.. pluss :relativt rimelig, virker solid, bra kamera (derfor jeg valgte den), grei å bruke, stor skjerm, rask ( hadde SE G700 før da...)Ser stilig ut, mye metall minus :blir litt "opptung" når en tekster med en hånd, ikke no lys som blinker når melding er mottatt ( eller er d meg som ikke har funnet det?) dårlig batterikapasitet ( det er d værste!går greit når en ikke bruker kamera da men!) Syns tallene er svake, så nå har jeg på bakgrunnslys på tastene hele tiden ( når den er oppslått) konklusjon: vet at skulle jeg hadde hatt noe bedre måtte jeg ha lagt på iallfall 1000,. Så i forhold til prisen? nesten helt fornøyd Hei. Vurderer å skaffe meg Samsung S7350 Ultra S, men lurer på om noen har testa den ut. Er det en tlf. å satse på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå