Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klarer ikke å slå opp?

Gjest MR.LEi

Anbefalte innlegg

Har hatt en samboer stund, men jeg ønsker å gjøre det slutt pga at jeg har ikke opplevd ting slik andre har gjort det, samt mine følelser er ikke de samme for henne. Jeg er fremdeles utrolig glad i henne, men jeg vil ikke foreksmepel presentere henne til mange av mine venner og videre eks. ikke ta med henne på stranda om sommeren osv. Det er mange eksempler. Poenget er at jeg er redd for å såre henne, og jeg har prøvd å gjøre det slutt før, men tok henne tilbake samme dagen. nå har det gått en stund og jeg orker ikke mer. Det skjer aldri forandringer og ingen endringer når det gjelder det hun sier at hun skal endre på. Hvordan går jeg fram?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes du ikke hun er attraktiv siden du ikke vil presentere henne for venner eller ha henne med på stranda?

Alltid vanskelig å gjøre det slutt, ihvertfall når du vet at motparten blir såra, men er ikke stort annet enn å manne seg opp å ta en samtale, er somregel best å gjøre det med en gang, så du ikke lar det ligge å gnage alt for lenge.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_..._*

Bare å si til ho direkte at du ikke gidder å være sammen med ho lenger.

Hvis det er pga at ho ikke slanker se, så skjønner jeg det godt. Var sammen med en som var sløv og ikke slanket seg, og jeg måtte hele tiden høre på klaginga om at ho syntes ho var feit. Var ikke akkurat stolt over å ha ho med på stranda heller.

Skal hvertfall aldri bli sammen med ei som ikke tar vare på kroppen sin, og er så late at de ikke gidder å gjøre noe med det. :) Forstår godt at du vil slå opp med ho.

Lenke til kommentar
Har hatt en samboer stund, men jeg ønsker å gjøre det slutt pga at jeg har ikke opplevd ting slik andre har gjort det, samt mine følelser er ikke de samme for henne. Jeg er fremdeles utrolig glad i henne, men jeg vil ikke foreksmepel presentere henne til mange av mine venner og videre eks. ikke ta med henne på stranda om sommeren osv. Det er mange eksempler. Poenget er at jeg er redd for å såre henne, og jeg har prøvd å gjøre det slutt før, men tok henne tilbake samme dagen. nå har det gått en stund og jeg orker ikke mer. Det skjer aldri forandringer og ingen endringer når det gjelder det hun sier at hun skal endre på. Hvordan går jeg fram?

slik du beskriver det hørres jo denna jenta drit stygg ut:p

du må bare stå på ditt å forklare henne koffor du ikke kan ver med henne mer, tenke litt mer på deg sjøl enn følelsene hennes vist dere ikke har det bra ilag.

brudd uten følelser er ikke et ekte forhold.

Lenke til kommentar

Det er bare en måte å gjøre dette på, og det er å være direkte.

Ja, du kommer til å såre henne, og det er ikke noen måte å avslutte et forhold ensidig uten å såre på veien.

Det finnes desverre ingen mirakelpille for å avslutte et forhold uten litt drama, tårer og snørr.

Sånn er det bare, og du burde få sagt det til henne så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_dontknow_*
Det er bare en måte å gjøre dette på, og det er å være direkte.

Ja, du kommer til å såre henne, og det er ikke noen måte å avslutte et forhold ensidig uten å såre på veien.

Det finnes desverre ingen mirakelpille for å avslutte et forhold uten litt drama, tårer og snørr.

Sånn er det bare, og du burde få sagt det til henne så fort som mulig.

Selvfølgelig, men det jeg ser som et problem ved avsluttningen er oppgjøret med leiligheten. Det blir veldig tungt, men sånn er det

Lenke til kommentar

Tenk på hvor mye lettere ting skal bli når du har kommet deg igjennom det! Det er kanskje vanskelig å avslutte, men hvis forholdet ikke er som det skal, bør det ikke komme som en så stor overraskelse på henne. Når du gjør det slutt, ikke tenk på henne mer. Se på andre damer, finn på noe gøy med kompiser, da er det lettere å komme over det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...