DasDiskusjonsDude Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Eg har 86 inlegg, eg skriver 3 inlegg til, og etter det har eg fortsatt 86 inlegg... Kvifor det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Eg har 86 inlegg, eg skriver 3 inlegg til, og etter det har eg fortsatt 86 inlegg... Kvifor det? Fordi alle kategorier på forumet gir ikke postcount. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det teller ikke her i Off topic. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det teller ikke her i Off topic. Treiging. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hm, ok. Har lurt på det samme. Har lagt merke til at postcounten ikke fulgte med. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Du var ikke særlig god til å forklare det Latias. Endret 22. oktober 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Latias burde jo ihvertfall vere den som klarte forklare det godt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Fordi det ga mer mening, så klart. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nei, det gjorde det ikke. Men samme kan det være for nå er forklaringen gitt. Og jeg for min del går og lager mer te. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Javel, eg skal endre emnetittelen. Men no veit eg at eg ikkje for postcounts for off-topic, så dere trenger ikkje kalle meg treiging:) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Javel, eg skal endre emnetittelen. Men no veit eg at eg ikkje for postcounts for off-topic, så dere trenger ikkje kalle meg treiging:) Slapp av, var ikke deg jeg kalte det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Bruker overser moderators anmodning om å bytte emnetittel. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg