Gå til innhold

Fjerne rust fra badebukse

Lami

Anbefalte innlegg

Hallo

I sommer greide jeg å få rustflekker på badebuksen min som er laget av polyester eller noe sånt. Holdt på trene, så var det sånne seter som det var rust på som jeg greide å sette meg på.

Noen som vet hvordan jeg kan få fjernet disse rustflekkene?

Har prøvd å vaske dem, uten hell. Har lest at man kan prøve sitron(juice), men har ikke det hjemme nå, og må få det fjerna ganske så snart.

Er det noen annen metode som fungerer? Forsvinner det i klor tror dere?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ekstremt gode svar i denne tråden føler jeg. Men etter mine erfaringer med vasking av klær(ikke såå inponerende), går det ikke bort i vask så går det ikke bort. Men det finnes sikkert noen kjærringtips eller noe, prøv google eller det kvinneforumet som jeg ikke kommer på navnet til i farten :)

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

:w00t:

Endret av I.E. Lonoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...