Lami Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hallo I sommer greide jeg å få rustflekker på badebuksen min som er laget av polyester eller noe sånt. Holdt på trene, så var det sånne seter som det var rust på som jeg greide å sette meg på. Noen som vet hvordan jeg kan få fjernet disse rustflekkene? Har prøvd å vaske dem, uten hell. Har lest at man kan prøve sitron(juice), men har ikke det hjemme nå, og må få det fjerna ganske så snart. Er det noen annen metode som fungerer? Forsvinner det i klor tror dere? Takker for svar. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kjøp ny badebuke :!: Du kan jo prøve alt av flekkfjerner, spray på å hiv i vaskemaskin Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kjøp ny badebuke :!: Du kan jo prøve alt av flekkfjerner, spray på å hiv i vaskemaskin Av en eller annen grunn greide jeg ikke å lese "å" i siste settningen og da fikk den en helt annen mening ^^ Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hahaha samme her Aleksmy ^^ Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fjerne rust fra badebukse? Fjern badebuksa. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 De ẻ inte rost. Du får nog torka röven ordentligare efter toalettbesöken. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Ekstremt gode svar i denne tråden føler jeg. Men etter mine erfaringer med vasking av klær(ikke såå inponerende), går det ikke bort i vask så går det ikke bort. Men det finnes sikkert noen kjærringtips eller noe, prøv google eller det kvinneforumet som jeg ikke kommer på navnet til i farten Endret 23. oktober 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Endret 23. oktober 2009 av multiz Lenke til kommentar
TheBowlingMan Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Ops skrev feil Endret 24. oktober 2009 av TheBowlingMan Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) De ẻ inte rost.Du får nog torka röven ordentligare efter toalettbesöken. 1+ Haha :rofl: Endret 25. oktober 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 25. oktober 2009 av I.E. Lonoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå