DasDiskusjonsDude Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Eg skal ha prøve i RLE. 1) Kva er forholdet imellom det gamle og det nye testamentet? 2) Korleis er dei inndelt? 3) Kva heiter filosofen som står bak konsekvensetikken? 4) Kva heiter filosofen som står bak pliktetikken? 5) Kva heiter filosofen som står bak dygdsetikk/Dydsetikk? Håper på svar på desse spørsmåla. Har fleire, men tipper eg allereie kan dem. Eg blandet alle desse filosofene, så eg er ikkje lenger sikker på kven som er kven. Takk for svar. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Gamle testamentet er før Jesus vart født, nye er etter. I gamletestamentet er det skreve om korleis gud skapte verda, menneska osv. Det er ein haug med profetiar i gml. testamentet om kva som skulle skje, blandt anna i nyetestamentet. Mykje av nyetestamentet handlar om kva Jesus jorde når han var på jorda. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 La gutten gjøre leksene sine selv Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Veit sjølv korleis det er å slite på prøvar Har forestem matteprøve imorgon sjølv så eg burde vell kansje fokusere på den, men men Skjekk ut denne!!!! skal ikkje meir til en eit wikipedia søk Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Sliter vel ikkje akkurat på denne prøven, men akkurat denne informasjonen var litt vanskeleg å finne i boken, siden det ikkje stod noko særleg om det. Eg tenkte ikkje på wikipedia:) Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå