tacomodo Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg trener kanskje på et litt rart vis og lurer litt på hva slags utslag dette vil ha. Jeg trener hjemme og får ikke kondensert trenings på en halvtime eller time som hvis man dro til et treningsstudio. Det blir til at jeg tar et sett eller to med bryst når jeg kommer hjem fra jobb. Siden tar jeg pause til det passer seg eller jeg får lyst og så tar jeg et sett til, så går det kanskje en halvtime-time og enda et - osv, frem til jeg skal legge meg. Blir kanskje 4-8 sett dagen med ganske tunge vekter. Jeg har lagt på litt etterhvert og klarer sjeldent mer enn 15 av gangen. Dette gjør jeg hver dag med unntak av helgene. Er dette en uhyre feil måte å trene på og er skikkelig fyfy for de som kan litt mer om trening enn meg? Får kanskje ikke musklene bygd seg opp og jeg bare blir svakere? Skyter forbrenningen i taket? Er det noen som kan si noe om konsekvensene av denne treningsformen kanskje? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 All trening er jo positivt, men du kunne uten tvil fått mer ut av treningen ved å holde på sammenhengende. Du skal slite ut musklene slik at de må bygges opp og bli bedre. Anbefaler å ta deg litt i nakken og trene i et Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Klarer du å øke vektene og/eller repsantall? Får du trenet alle muskelgruppene? Er helt sikker på at baseøvelser med vektstang hadde hjulpet deg bedre på vei. Endret 23. oktober 2009 av Sebbe Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har bare et gulv, manualer og lysten til å trene bryst så det går kun i å ta sånne flys/flies/flyes(?) - benkpresslignende greier, bare ut mot siden. bIsk0p, vil det være mye forskjell å ta det sammenhengende? Sebbe, jeg tror jeg foreløpig er på max på rundt 16kg (hver side), jeg kunne kanskje lagt på et par kilo til, men jeg er tom for vekter foreløpig. Reps.. tja, det går nok opp, men stopper somregel på 15 når pusten begynner å bli litt tyngre Trener ikke alle muskelgrupper, vil bare ha større bryst foreløpig. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Du vil ha større bryst, men pukkel rygg? Greit for meg. Å bare trene bryst skaper EKSTREMT dårlig kroppsholdning. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Vi kan sikkert skeie ut i hvorfor jeg vil ditt og datt, men det jeg lurte på var hva slags effekt/konsekvenser måten min å trene på ville ha, og da med tanke på intervallene og sånt. Endret 23. oktober 2009 av tacomodo Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ved å trene med kroppsvekt kan du få gode ökninger på rygg med pull/chin-ups. Ellers vil du nok få noen fremgang i starten med manualer på bryst, triceps, biceps osv. Men i lengde vil kun baseövelser gi deg fremgang, övelsene som bygger sterke bein og aktiverer alle muskelgrupper i kroppen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det mer muskler du aktiverer ved trening, det mer produserer kroppen ett eller anna som gjør at du bygger muskler. Du må presse kroppen og musklene dine for at de skal se poenget i å bli sterkere og større. Start å tren skikkelig, da vil du etter kort tid merke forskjell! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ordet bIsk0p er ute etter er testosteron . TS: opplegget dit er elendig, les veiledninga og spør deretter om det du evt. er usikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå