bob2718 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hei, i morgen skal jeg og to andre presentere FNs klimapanel. Jeg skal ha generell fakta om FNs klimapanel + litt egene meninger, mens de hat om klimapanelets rapporter (fra 1990 - 2007). Jeg lurer egentlig bare på om det jeg har skrevet er bra? Har jeg fått med det viktigste? Er det noe som er galt? noe mer jeg burde ha med? Takk til alle som tar seg tid til å lese det (det er ikke så veldig langt altså. bare snakk om litt under 2 sider) Lenke til kommentar
Jeunesse Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 La oss se her da, vel presentasjonen din er bra og gir en kort men god oversit over panelet. For aa gi litt kontruktiv kritikk lurer jeg litt paa om du svarer paa "hvordan" de arbeider!? (dette punktet sier lite om hvordan selve organet arbeider, som jeg regner med er det du skal ha med der?) Saa kanskje en ide aa skrive et par setninger om dette. Ogsaa er det viktig aa faa med at et viktig poeng med hvorfor man har et klimapanel er aa faa en "noeytral" part med i diskusjonen som kun skal analysere dataen og trkke konklusjoner uten noen egen interesser. ellers veldig bra presentasjon. Lykke til Lenke til kommentar
bob2718 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 tusen takk det gikk kjempebra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå