Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Leie-pc fra skole ikke betalt eller levert


banned

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

med tempoet fylkeskasserern generelt holder er ikke pcn verdt beholde når de har klart sende ut nok purringer da.

forøvrig banned så kan du fortsatt dra innom skolen og levere inn eller kjøpe ut maskinen din sålenge saken ikke har gått til inkasso og forlatt fylket sine hender.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Hmm.. cruzader, er vel egentlig det jeg burde gjøre, men tror jeg beholder den. Vet jeg ikke kommer til å tjene på det i det hele tatt, men har så mye lagra på pc'en, så vil ikke levere den inn, og ikke har jeg råd til å kjøpe den.

Jeg bare håper den eventuelle regninga ikke kommer før om leeeeenge i så fall..

Lenke til kommentar

du får ikke regning på hva pcn er verdt skulle du solgt den brukt, men prisen det koster for fylket og erstatte maskinen i sin maskinpark som da blir årsmodellen.

 

om første regningen ikke blir betalt går det til inkrevningsselskap som lindorf etc, så tar de sitt gebyr og gir deg et par regninger før inkasso.

Lenke til kommentar

Banned: Jeg snakker av erfaring at det du gjør ikke er sunt for hverdagen. Å dytte et relativt lite problem foran deg hele tiden istedet for å rydde opp der og da vil bare gjøre problemene større og større over tid, helt til du står igjen uten en løsning. Du sier at du allerede har nok bøter og dritt på deg, så jeg antar du er en liten bølle utifra det du har skrevet så langt..

 

Jeg var det, og det sitter fortsatt igjen ting fra 18/19/20 års alderen min enda jeg er 26 i dag. Betaler fortsatt på dritt som er flere år gammelt, og det er ikke noe jeg unner andre, ikke mine verste fiender engang!

 

Grow up!

 

-Øivind-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...