Junta Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Mamoz er et firma som på websiden forteller deg at de har hundrevis av en vare. Du bestiller - venter - venter litt til. Mailer - spør hva som skjer osv. Får beskjed om at varen ikke er på lager - Kremt! IKKE PÅ LAGER!!! Det står jo at dere har 251 stk. av de minnebrikkene!! Jeg har venta i mange dager, de har fortsatt ikke sendt noen pakke til meg. Useriøst firma = avbestilling! Spesielt når slagordet er " Når god service teller". Pisspreik Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 EDIT: Jeg gir dem en dag til før jeg begynner å klage... /EDIT Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Samme her bestilte et hk som det stod at de hadde på lager, så viser det seg at de venter det inn ca 6 juni. Det ble avbestilt Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 mamoz er eksperter på å bruke lang tid bare på å få en ferdig vare ut døra!! tok over en uke å få stapp et skjermkort og ei mus oppi ei kasse... nei takke seg til komplett og mpx. dei står for service Lenke til kommentar
haabe Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg bestilte noen kabler derfra, og hadde dem i postkassa dagen etterpå! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Samme her bestilte et hk som det stod at de hadde på lager, så viser det seg at de venter det inn ca 6 juni. Det ble avbestiltfy ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå