ezcey Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som har tips til et program jeg kan bruke som vekkerklokke, som booter pc'en på et gitt tidspunkt for å sette i gang vekkerklokka? Lurer også på muligheter for å legge inn alarmer med notat på forskjellige tidspunkter.. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Alarm Clock 1.0 fungerer helt fint, og er gratis. Det kan du laste ned her. Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Alarm Clock 1.0 fungerer helt fint, og er gratis. Det kan du laste ned her. Finner ikke noe funksjon for alarmer med notat (flere på 1 dag), eller mulighet for at den booter opp pc'en på et gitt tidspunkt.. Må man til med triks for å finne disse funksjonene? Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Ser ut til at det nærmeste jeg kommer er Perfect Alarm Clock v.1.0 http://www.celescom.com/ Her kan jeg sette flere alarmer, og få de til å gå jevnlig hvor de f.eks åpner et program, en mp3, et tekstdokument med påminnelse. Ser for meg at jeg kan legge dette inn i oppstarten, for så å finne en eller annen tvist som gjør at pc'en booter opp til gitt tidspunkt daglig. Noen som har tips til hvordan jeg kan gjøre denne automatiske bootingen? kjører win xp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå