Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun sier hun "hater" meg, eller kanskje ikke?

Gjest Guest_FE_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_FE_*

Ok, det har seg slik at jeg møte en nydelig jente. Hun går på samme skole som meg, vi begynte å rote litt, henge sammen, msn osv. Og så sa jeg at jeg hadde følelser for henne og likte henne ganske godt, samme sa hun tilbake til meg, så jeg spurte om vi skulle bli sammen. Og det ville hun ikke. Så det har blitt litt frem og tilbake i det siste, og i den siste tiden har hun igonert meg %100. Hun ville dog ikke snakke med meg på skolen, men på msn så ville hun det. Så jeg spurte hvorfor hun oppfører seg sånn, også sa hun at jeg ikke bryr meg om henne. Som er helt feil, så vi hadde en krangel om det, hun snakket dritt til meg og jeg bare ga faen i det. Og slettet hun fra facebook og msn. Vi snakket heller ikke på skolen på en stund, og sa hun hindagen at hun ikke ville være venn med meg, og jeg ble dritt forbanna og sa noe dumt.

Men back to point. Hun henger hele tiden med en annen i klassen, vet at de har kysset osv. ikke at jeg bryr meg så veldig, jeg har liksom "komt over det". Og jeg henger også med andre jenter, men det jeg MERKER er at hvis hun er i nærheten og jeg flørter med andre jenter, så bare går hun. Eller hun snur ryggen til og går. Og det andre, hun holder blikkontakt. Liksom hvis jeg ser på hun så ser hun tilbake, og holder kontakten. Og omvendt også, har merket at hun ser ganske så mye på meg også. Og idag skjedde det noe veldig merkelig på busstoppet, hun var med noen venner. Og de satt vedsidenav meg og tok en prat, liksom en prat. Også ble det ltit flørting, osv. Og det jeg så var at hun bare snudde ryggen til og ble små-sur liksom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kort svar fra ei jente som tidligere har vært i nogenlunde samme situasjon..

Jentar er dramaqueen og kranglete av natur, hun har følelser for deg; dvs en lei eiefølelse, og blir derfor sjalu når du flørter med andre. Dog, hun vil ikke bli sammen med deg fordi du ikke er på knærne etter henne 24/7. Beste du kan gjøre er å styre unna..

Lenke til kommentar
Gjest Guest_FE_*

At jeg ikke er på knærene etter henne 24/7? Hun ingonerte meg fordi jeg var for klengete, og etter hun hadde igonert meg en uke, så orket jegi kke dette mer. og spurte hvorfor hun holdt på, og der startet krangelen.

Jeg har forsatt følelser for henne, og har egentlig kke lyst å gi slipp.

Lenke til kommentar
Høyrast ut som samme gamle hinderløypa.

Ho må vite at du faktisk bryr deg osv. Å drive å flørte med andre jenter for å gjøre ho sjalu er sannsynlegvis ikkje vegen å gå.

Inviter ho med ut på middag f.eks. vis ho at du meiner alvor.

Uff nei.. Glem hele kjærringa.. Enten viser hun geniun interesse fra starten av eller så kan du bare se bort ifra hele greia. La oss si du greier å vinne jenta og dere blir sammen, tror du ikke hele forholdet vil bli forferdelig slitsomt? Det er jo åpenbart at hu er ekstremt kranglete av natur.

Nei jeg hadde styrt meg unna.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_*

Jeg vil ikke noe med hun å gjøre, etter alt drittet hun har snakket til meg. Men jeg må innrømme at det ikke er bare hun som har skylden for alt, jeg har også litt skyld etter noen episoder med baksnakking osv. Men jeg føler liksom at hun tar alt så seriøst, sier eks at hun er dum eller noe sånt, så vil hun ikke snakke med meg på dager. Sier hun at jeg er dum, så bare ler jeg.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke vil ha noe med henne å gjøre, så bare trykk på ignoreringsknappen, og ikke bry deg mer med det. :)

Hva du har gjort for å evt få henne i det humøret skal jeg ikke spørre om, og er heller ikke så relevant så lenge du ikke har noen lyst til å ha med henne å gjøre.

Så slutt å ta initiativ til samtaler, slutt å kontakt henne, og når du kommer i kontakt med henne holder du deg til korte konsise svar.

Jeg sier ikke at du skal oppføre deg som en overlegen drittsekk og ignorere henne på den måten, men at du heller skal være litt likegyldig til saken, så hun tar hintet uten at du fremstår som the bad guy. :)

Lykke til

Lenke til kommentar

Også verdt å ta i betraktning at nokon, både kvinner og menn, har lett for å ta seg nær av det du sei eller gjer.

Eksempelvis kan eg behandle nokon på ein måte, dei svarar med å behandle meg på same måte, eg synast berre det er morro, heilt til eg etter to veker får klage frå sjefen om mobbing på arbeidsplassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...