Gå til innhold

Finnes det "Fat Burner" som funker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, Ser det Stimulerer "Thyroid gland". men det funker sikekrt helt supert, da det går på varme regulering og varme = energi :)

Men er mye rart som oppstår ved feilstimulering av thyroid, litt googling på "thyroid disorders"

* Jitteriness, shaking, increased nervousness, irritability

* Rapid heart beat or palpitations

* Feeling hot

* Weight loss

* Fatigue, feeling exhausted

* More frequent bowel movements

* Shorter or lighter menstrual periods

står litt om animal cuts HER

her er et stoff som de kårer til det beste i 209

http://www.dietspotlight.com/avesil-review/

Lenke til kommentar

Skal sies at sider som det der ofte blir sponsa for å sette visse produkter på toppen. Skal du faktisk finne noe som fungerer bra, så ville jeg sett på forumer.

Men med mindre du er villig til å kjøre på ting som er ulovlig i norge (clen/stack/eph), så må jeg nok si at ingenting fungerer bedre enn et bra kosthold og tolmodighet. :)

Lenke til kommentar
Det eneste lovlige i norge som fungerer er grønn te ekstrakt.

Noen spessiel TE eller hvilken som helst? vet du hvorfor/hvordan det funker?

Det fungerer sentralstimulerende. Grønn te har solid dokumentasjon bak seg på økt fettforbrenning, samt at det demper sultfølelse og gir energi. Forbrenningen øker med ca 4%, hvilket er bra mtp. at effedrin øker forbrenningen kun 5-6%.

Det er spesielt innholdet av EGCG som virker fettforbrennende, samt koffein (som finnes naturlig i grønn te).

Du kan drikke 20-30 poser med grønn te fra kiwi om dagen, eller ta 2-4 kapsler av grønn te ekstrakt for å få den effekten du ønsker.

Lenke til kommentar
d finst mange slankeprodukter og forbrenningsprodukter, men det enaste eg trur som hjelper e å ete mindre og bevege seg meir:)

Go to the top of the pageReport Post

+Quote Post

ja, sant nok :)

Freddy K: har du et spesiellt produkt og anbefale? synest det er greit med litt drahjelp hvis mulig.

Lenke til kommentar
Det fungerer sentralstimulerende. Grønn te har solid dokumentasjon bak seg på økt fettforbrenning, samt at det demper sultfølelse og gir energi. Forbrenningen øker med ca 4%, hvilket er bra mtp. at effedrin øker forbrenningen kun 5-6%.

Det som er veldig interessant er at grønn te og effedrin har helt like virkemiddler når det kommer til forbrenning og redusert matlyst. Når det gjelder % økning på forbrenning så er jeg usikker, trodde effedring økte med mer enn 5-6%?

Lenke til kommentar

Det som er veldig interessant er at grønn te og effedrin har helt like virkemiddler når det kommer til forbrenning og redusert matlyst. Når det gjelder % økning på forbrenning så er jeg usikker, trodde effedring økte med mer enn 5-6%?

Nei faktisk ikke (Såvidt jeg husker).

Mener både Børge Fagerli og Lyle Mcdonald har nevnt disse tallene. Men orker ikke søke opp det nå, så ta det med en klype salt. Mye mer er det hvertfall ikke:)

Grønn te er noe man burde drikke / ta tilskudd av hele året. Øker fettforbrenning, slik at diett går lettere eller man unngår å legge på seg for mye fett under oppbygging. Reduserer fare for kreft og sykdom. Bare godsaker med grønn te. Drikker selv 3-4 kopper med 3-4 grønn te poser av det daglig. :)

Lenke til kommentar

Nei hehe beklager feil link. Denne mener jeg:

http://www.x-life.no/ds_product_info.php/products_id/525.

Sammenlikner du innholdet av grønn te i Stack med Green energy burn ser du at du får 5 ganger mer grønn te per kapsel i green energy. Det er grønn te som er det fettforbrennende og energigivende stoffet. 500mg grønn te og 50mg koffein per kapsel er faktisk veldig bra.

Den nærmeste grønn te-produktet jeg finner til denne er proteinfabrikken sin, men den er og vesentlig dyrere: http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk....aspx?plid=5745

Tips: i nyhetsbrevet de sendte ut i dag får man 10% rabatt på alt i nettbutikken om man taster inn HALLOWEEN i rabattkodefeltet. Det står at det kun gjelder de som får nyhetsbrev, men du kan jo prøve å se om det funker.

Endret av Freddy K
Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Dei fleste ting du får kjøpt, øker metabolismen din og demper sulten litt.
Noen av dei KAN vere nyttige. Men dei HJELPER deg å gå ned i vekt. Du må fortsatt trene og spise sunt. Om du kun tar tabletter, så vil du så å si ikkje merke noe som helst.
I USA er det noen av slike piller som blir gitt til ungdom. Men ikkje alle typer passer og ein bør snakke om det med fastlegen sin.

Forøvrig så ser disse ut som BS. "opp til 300% større forbrenning"... OM det skulle vere sant, så er det umulig at dei er sunne. Men 99.99% at det er BS og då ville eg ikkje stolt på noe slikt;) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...