Karabin Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) http://www.photographybay.com/2009/08/09/s...and-a950-leaks/ A750 with 14MP backlit senssor @ $1200.00. The poster nailed the A850 sensor and is probably pretty close on price as well. Having pulled these model names of thin air is a pretty lucky guess – or maybe he knows something we don’t…? Endret 22. oktober 2009 av Karabin Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er mulig jeg har sovet litt i timen, men på hvilken måte er disse "backlit" sensorene bedre enn "gapless"? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er mulig jeg har sovet litt i timen, men på hvilken måte er disse "backlit" sensorene bedre enn "gapless"? I dagens CMOS sensorer ligger det elektronikk og baner ("ledninger") mellom mikrolinsene og sensorene. Disse vil hindre at noe av lyset når selve sensoren. Det er noen gode illustrasjoner i denne artikkelen.Kombinert med gap-less bør dette være ideelt. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Se der ja. Da er det jo fortsatt lov å håpe på enda litt bedre høy-iso ytelse i neste generasjon med kameraer. Goody. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Se der ja. Da er det jo fortsatt lov å håpe på enda litt bedre høy-iso ytelse i neste generasjon med kameraer. Goody. Ja, dette tror jeg blir knall. Såvidt jeg skjønner så erdet en del lystap i filterpakken som ligger over sensoren også. Kanskje det er enda mer å hente. Tom Lenke til kommentar
SRD Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Høres spennende ut dette. Noen som vet hva A950 blir? Blir det bare en oppgradering av A900, eller blir det kanskje et kamera som skal ligge over A900 (Høyere bps og enda bedre byggekvalitet)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå