Whalecore Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Hei, nettop fått min Acer H233H. Bruker den til PS3, via HDMI-kabel. De innebygde høyttalerne er ikke så veldig gode, så jeg vil koble til anlegget mitt. Koblet til anlegget via en mini-jack i Audio-IN porten, men lyden kommer fortsatt fra de innebygde høyttalerene. Prøvde også med et Koss headset i Audio-IN porten, men det fungerte heller ikke. Noen som vet hva jeg kan prøve? Endret 22. oktober 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 "Audio-IN" må jo være en inngang. Innganger er for mikrofon etc. Det logiske når man skal få lyd ut er vel å prøve en utgang. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Gah, der sier du noe ja. Finner ingen Audio-OUT port heller, så da får jeg vel nøye meg med de interne høyttalerene. Finnes det en måte å kople høyttalere direkte til PS3 på? Fra PS3 til skjermen går det en HDMI-ledning. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Fikk fikset det. PS3-en har faktisk to video/audio-utganger, så jeg har både HDMI-ledning og SCART-ledning fra PS3-en. HDMI går til skjermen, mens SCART går til anlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå