Joachimv Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg skulle gjerne hatt et griseenkelt nyhetssystem/postesystem på nettsiden min. Problemet er at jeg selvfølgelig ikke har snøring på hvordan gjøre det For at ikke hvem som helst skal kunne poste "nyheter" så bør en vell ha et slags login-system eller noe slikt. Min tanke var å bare oppgi et brukernavn eller epost-adresse som manuelt er lagt inn et sted for å kunne poste. Noen som har noe slikt eller vet om noe som kan duge? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 For avangsert etter det jeg ser etter En form med feks feltene "overskrift" og "innhold" som genereres til html og plasseres på en spesifikk side, en etter en, liksom. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 For avansert? Det du kan gjøre er jo akkurat det du er ute etter, pluss muligheter for å aktivere/deaktivere kommentarer. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Har installert grejerna på webserveren nå, men hvordan får jeg det til å poste på en side jeg velger? Prøvde å bruke include('cutenews/show_news.php'); men gikk ikke :/ Får includa de siden jeg selv har laga liksom, men ikke den. EDIT: fikk det til Endret 22. oktober 2009 av viiite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå