Gå til innhold

T610 og farge

Anbefalte innlegg

Hellu :smile:

Har hørt snakk om at når T610 kommer til Norge, vil den i første omgang komme i aluminium. Stemmer dette eller kommer den i blått og?

Personlig mener jeg at det er stor forskjell på blått og aluminium i blåtts favør :smile:

I tillegg lurer jeg på hvordan det er å kjøpe mobil fra webshopper i Sverige? Kjøper jeg fra Sverige går vel alt språk i menyene på svensk??

På forhånd takk :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kommer sikkert i alleminum i første omgang, så kommer dekslene ut, men jeg vet ikke helt...

svenske webshop sier at d tar 3-4 dager, kan ta 10-14 dager, fordi den skal til norge og gå gjennom toll og sånt, så må du betale for toll og frakt, da du opp i ca 4000-4200 kr(NOK)

menyen kommer til å komme i svensk, men det er bare å bytte den til norsk elle no sånt, elle vet ikke om d går ann å få den i Norsk, men SE burde være smarte nok til å sette norsk støtte for den, ellers så kan man alltid ta på engelsk.... vent til den kommer til norge, releas 2 juni, men alt kan skje....

Lenke til kommentar

Takk for svarene :smile:

Hm...syns den kunne kommer i blått isteden for aluminium jeg da...men men :-?

Jepp...jeg kommer nok til å kjøpe telefonen i Norge. Sikkert masse tull hvis jeg måtte ha sendt den til Sverige for eventuell reklamasjon/reperasjon.

Dessuten er den jo billigere i her til lands :smile:

Lenke til kommentar

akkurat hvor er jeg ikke sikker på, tipper de er spredt rundt omkring i landet jeg, ta kontakt med SE Norge eller en lokal SE forhandler.

De burde vite hvor du skal henvende deg.

Tipper dette ikke blir mulig før i august dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...