Goody Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hellu :smile: Har hørt snakk om at når T610 kommer til Norge, vil den i første omgang komme i aluminium. Stemmer dette eller kommer den i blått og? Personlig mener jeg at det er stor forskjell på blått og aluminium i blåtts favør :smile: I tillegg lurer jeg på hvordan det er å kjøpe mobil fra webshopper i Sverige? Kjøper jeg fra Sverige går vel alt språk i menyene på svensk?? På forhånd takk Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 kommer sikkert i alleminum i første omgang, så kommer dekslene ut, men jeg vet ikke helt... svenske webshop sier at d tar 3-4 dager, kan ta 10-14 dager, fordi den skal til norge og gå gjennom toll og sånt, så må du betale for toll og frakt, da du opp i ca 4000-4200 kr(NOK) menyen kommer til å komme i svensk, men det er bare å bytte den til norsk elle no sånt, elle vet ikke om d går ann å få den i Norsk, men SE burde være smarte nok til å sette norsk støtte for den, ellers så kan man alltid ta på engelsk.... vent til den kommer til norge, releas 2 juni, men alt kan skje.... Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Blått og rødt deksel skal visstnok komme 1-2 mnd etter aluminium haze, da prater vi juli/august. Det blir sikkert mulig å få skiftet deksel for en ikke altfor dyr penge hos et SE Service Point tipper jeg Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 hvor ligger SE service point, Oslo f.eks? Lenke til kommentar
Goody Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Takk for svarene :smile: Hm...syns den kunne kommer i blått isteden for aluminium jeg da...men men :-? Jepp...jeg kommer nok til å kjøpe telefonen i Norge. Sikkert masse tull hvis jeg måtte ha sendt den til Sverige for eventuell reklamasjon/reperasjon. Dessuten er den jo billigere i her til lands :smile: Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 akkurat hvor er jeg ikke sikker på, tipper de er spredt rundt omkring i landet jeg, ta kontakt med SE Norge eller en lokal SE forhandler. De burde vite hvor du skal henvende deg. Tipper dette ikke blir mulig før i august dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå