te8et Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har ett problem med å spille Battlefield Heroes når datamaskin B står på (med nedlastinger ), og jeg vil helst IKKE skru den av. Problemmet er att det lagger noe forferdeligt når jeg spiller på datamaskin A. Av og til blir jeg kicka fra serveren fordi jeg får beskjed fra admin: too high ping. Så... Er det en måte å skru ned pingen på datamaskin B? Eller kan jeg kun skru den av? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Tingen er at pingen har sammenheng med hvor stor hastighet du har på nettet ditt. dermed er det ikke mulig og spille smooth på pc A når pc B bruker all netthastighet til å laste ned ting . Jeg ville begrenset max hastigheten på pc B for nedlastning til noe lavere , slikt at du både kan laste og spille samtidlig. dette gjøres i programmet du bruker for å laste ned Endret 22. oktober 2009 av Lumpness Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) I tillegg spiser bittorrent ping til frokost om man har billige telenor routere med microskopisk register som også fører til for høy ping. Så vil du ha lav ping så kjøp deg en god router og sett ned antallet connections og opp/ned hastigheten. Endret 22. oktober 2009 av perpyro Lenke til kommentar
te8et Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Takker for svar, skal få se om det blir noe bedre :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå