andymann Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hei! Har nettopp anskaffa meg Half Life 2 spillet, og jeg husker for en tid tilbake at jeg leste en artikkel om en mod til Half Life som forbedret grafikken kratig. Husker ikke navn eller utgiver, men om noen hadde visst hva denne mod'en heter, hadde det vært fint! Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hei! Har nettopp anskaffa meg Half Life 2 spillet, og jeg husker for en tid tilbake at jeg leste en artikkel om en mod til Half Life som forbedret grafikken kratig. Husker ikke navn eller utgiver, men om noen hadde visst hva denne mod'en heter, hadde det vært fint! FakeFactory's Cinematic Mod om jeg ikke tar feil nå Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da tror jeg du tar feil Han spør nok etter Black Mesa Source. Tror jeg... Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg tror han mener Cinematic mod, siden han snakket om grafikk og ikke hele HL1 i HL2 grafikk. http://cinematicmod.com/ Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Cinematic mod er epic! Anbefales på det varmeste. Blir også hakket vanskeligere, noe jeg merket da jeg kjørte i gang på vanskeligste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå