chaiz Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har nettop kjøpt et gammelt ps1 spill på eBay fra usa, i den uvitenhet at det kun er ps3-spill som er sonefrie. Vil dere anbefale å anskaffe en NTSC-pal adapter eller å skaffe en chip, i tilfelle, hvilken/hvordan? Har en normal PS2-konsoll. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 ville anbefalt å kjøpe en ps3 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har nettop kjøpt et gammelt ps1 spill på eBay fra usa, i den uvitenhet at det kun er ps3-spill som er sonefrie. Vil dere anbefale å anskaffe en NTSC-pal adapter eller å skaffe en chip, i tilfelle, hvilken/hvordan? Har en normal PS2-konsoll. Det er vel kun en chippet PS2 (eller PSX) som vil la deg spille dette spillet. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hotswap funker. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 jeg og har en chippa PS1,du må den chippet og så må du ha NTSC kabel og ikke en PAL kabel.men når du chippern så kan du jo spille absolutt alt av ps1,bare vet ikke hvor man kan laste de ned fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå