kallepetrus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hei.. har hørt at man kan lufte proteinpulver for å få bort litt av den jævlige smaken, for det er jo ikke godt! er det bare å ta av lokket å la det stå i noen timer ? hjelper det ? takk for svar : ) Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 ingen ? Lenke til kommentar
Foror Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det vet jeg ikke du. Hvilket pulver har du? For det er da proteinpulver som smaker helt greit. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Det vet jeg ikke du. Hvilket pulver har du? For det er da proteinpulver som smaker helt greit. whey tech fra proteinfabrikken har jeg.. men har forsåvidt løst problemet, blande det i smoothie blender med bær å sånn smaker jo godt !!! Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har hørt det trikset før ja, at man kan lufte bøtta hvis man har noe som smaker for jævlig, så skal det kunne få litt mindre smak. Ville vel heller vurdert å bytte smak eller merke men. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Har hørt det trikset før ja, at man kan lufte bøtta hvis man har noe som smaker for jævlig, så skal det kunne få litt mindre smak. Ville vel heller vurdert å bytte smak eller merke men. den er nettopp kjøpt, 3 kg.. 800 kr.. jeg tror jeg skal få i meg den på en måte eller annen.. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hadde selv en gang en bøtte med whey tech banansmak som jeg syntes smakte helt for jævlig. Et halvt år senere var den blitt mye mer akseptabel i smak, så jeg regner med det er noe som gjør at pulveret avgir smak over tid ved kontakt med luft. Dersom du lar bøtta stå åpen går sikkert denne prosessen mye raskere. (Jeg hadde min bøtte stående i en bod med lokket på) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå