Sitronade Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Fikk beskjed da jeg kjøpte min bærbare en måned siden at jeg fikk gratis upgrade til w7. Har Vista nå. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Til info, W7 Family (3 lisenser) http://www.dustinhome.no/pd_5010364500.aspx (ang. språk ver. Dustinhome.se - Sverige) Argh... og så jeg som har bestilt den fra Amazon isteden da. Jaja, hvis gavepapir-innpakningen funker gjennom tollen er det jo greit men hvis ikke så koster det meg ca 150 kroner ekstra som egentlig ikke er så alt for mye å grine over... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Btw, ang. disse familie-lisensene så heter det; "I paketet ingår installation för upp till 3 användare i samma hem" Hvorledes får MS sjekket at det er "innen familien"? Er jo kanskje litt fristene for gode naboer som ikke har kjøpt W7 ennå, å spleise på en 3-pack Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Fikk beskjed da jeg kjøpte min bærbare en måned siden at jeg fikk gratis upgrade til w7. Har Vista nå. Hvordan gjør jeg dette? Du skal ha fått med en kupong med kjøpet ditt, så skal du registrere deg på en side til selskapet du kjøpte pcen av, så sender de ut Windows 7 platen til deg. De sender ut i den rekkefølgen de får inn registreringer, så alle som har gjort dette før deg kommer før deg i køen, så det kan jo ta litt tid om du ikke har gjort som det sto fra dag 1. Men gjør det nå, så får du den en gang i fremtiden i alle fall. Argh... og så jeg som har bestilt den fra Amazon isteden da. Jaja, hvis gavepapir-innpakningen funker gjennom tollen er det jo greit men hvis ikke så koster det meg ca 150 kroner ekstra som egentlig ikke er så alt for mye å grine over... Rapportene kommer inn fra flere som har brukt gift wrap nå og ingen har sluppet unna toll og moms så langt. Så du må nok belage deg på å betale det du skal ja.... Btw, ang. disse familie-lisensene så heter det; "I paketet ingår installation för upp till 3 användare i samma hem" Hvorledes får MS sjekket at det er "innen familien"? Er jo kanskje litt fristene for gode naboer som ikke har kjøpt W7 ennå, å spleise på en 3-pack De får jo ikke sjekket det da....familier kan både ha forskjellige etternavn, forskjellige adresser, forskjellige IPer etc, så hvis noen vil spleise så er det jo greit. Men det bør jo være noen du stoler på da, for hvis de blir fristet til å legge den inn på en ekstra pc, så baller det på seg. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Da var pakka henta, og koden trykt inn Jeg installerte RTM i Juli en gang trur jeg det var, og har kjørt -rearm-trikset siden da. Så når jeg fikk plata, så bare tasta jeg inn den orginale koden og vips, aktivert og fiks ferdig. Godt å slippe reinstallasjon Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg vil endre min mediaknapp på tastaturet til å åpne winamp istedenfor windows media player. Hvor kan jeg endre dette i windows 7? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg vil endre min mediaknapp på tastaturet til å åpne winamp istedenfor windows media player. Hvor kan jeg endre dette i windows 7? denne tråden heter: Windows 7 - Info og drøfting om kjøp, pris, versjoner ,XP Mode, muligheter, etc så du bør nok lage et eget tråd ! da er det kanskje flere som svarer Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) så du bør nok lage et eget tråd !da er det kanskje flere som svarer What the fuck? Jeg quoter førstesiden: Tråden er også for alle drøftinger rundt Windows 7, altså fra småsnakk til nyttig info. [...] Tråden handler om Windows 7 erfaringer, spørsmål og informasjon, enkelt og greit. Jeg vil drøfte medietastenes innstillinger og jeg stiller spørsmål og søker informasjon. Endret 31. oktober 2009 av Abigor Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Tråden er også for alle drøftinger rundt Windows 7, altså fra småsnakk til nyttig info. [...] Tråden handler om Windows 7 erfaringer, spørsmål og informasjon, enkelt og greit. Jeg vil drøfte medietastenes innstillinger og jeg stiller spørsmål og søker informasjon. Dette må du vel bruke driver-software for tastaturet til ... Jeg må i hvert fall det for mitt Logitech-tastatur. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 What the fuck? hva mener du med det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 hva mener du med det Han spurte et spørsmål om Windows 7? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Er vel greit å stille spørsmål om diverse her i tråden, men P@age har jo et poeng at det kan være større sjanse for at du får svar i en egen tråd enn i denne, for bakdelen med slike tråder er at folk svarer på mange områder, kanskje sider foran ditt spørsmål, og da "drukner" saken din blant alt det andre. Men du har helt rett at tråden er for alle spørsmål. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 hva mener du med det Han spurte et spørsmål om Windows 7? jeg spørte hva han mente med dette stygge engelske utrykket: " what the fuck " men seriøst, tåler dere ikke litt spøkefullt svar. jeg har svart for å hjelpe, for å få mest mulig respons til hans problemet. i " Info og drøfting om kjøp, pris, versjoner ,XP Mode, muligheter, etc " tråden står det ingenting om software problemer i utgangspunktet. korriger meg hvis jeg tar feil mvh og god helg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Softwareproblemer kan strengt tatt gå under "Etc"-en, i alle fall i mine øyne. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Må bare si at det føles GODT og ha en ekte windows lisens...ikke noe tull med updates ol. Forøvrig så er jo Technet plus en god vei å gå. 3000 NOK gir deg tilgang til allt det MS har gitt ut.. og det syns jeg det jammen er verdt Snabelen Lenke til kommentar
BorN Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Noen som vellykket har fått Windows 7 i posten etter å ha bestilt Windows 7 Upgrade Offer fra Acer? (Tilbudet du får hvis du har kjøpt ny bærbar PC med Vista Home Premium eller bedre i senere tid) Når jeg går inn på ordrestatus (via tredjeparten Mentor Media Corp) så står det følgende: Ordrestatus: Pending for Payment Betalingsstatus: Venter på avregning Jeg har penger på kontoen. Kan muligens hende det er lang kø på ordrene? Jeg gikk inn på Acer sine sider og bestilte den 22. oktober. Endret 1. november 2009 av BorN Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 BorN: Står samme hos meg! Har bestilt fra Acer på samme måte for min mors maskin.. Bestilte selv den 21. oktober. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 så du bør nok lage et eget tråd !da er det kanskje flere som svarer What the fuck? Jeg quoter førstesiden: Tråden er også for alle drøftinger rundt Windows 7, altså fra småsnakk til nyttig info. [...] Tråden handler om Windows 7 erfaringer, spørsmål og informasjon, enkelt og greit. Jeg vil drøfte medietastenes innstillinger og jeg stiller spørsmål og søker informasjon. gjøres via tastaturet instillinger ( somregel egen software ) og har fint lite med win 7 og gjøre . Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 gjøres via tastaturet instillinger ( somregel egen software ) og har fint lite med win 7 og gjøre . Ok. Det finnes ikke eget software, det er drivere i windows og innstillinger i windows media player som gir tastaturet dets funksjon. Jeg var på utkikk etter informasjon om hvordan man kunne stille på disse innstillingene i windows 7. Mener å huske at jeg kunne stille på dette i tidligere versjoner. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 hvilket tastatur er du har ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå