Lapp1 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har en pc som kosta 5000 for 2 år siden, den kjører jo dalaran med 35 fps på 1980x1020, så hw gjør vel ikke så mye. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har faktisk mye med teksturene i dalaran å gjøre. De er store, noe som kan få WoW til å allokkere mer minne enn prosessen får lov til (32 bit applikasjon), som igjen fører til problemer med fps freeze. Correct me if wrong. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kan også være zoneinndeling. Wow som alle andre spill har også loadetider, de bare skjer i bakgrunn, så du merker dem ikke. Durotar kan f.eks være en annen loadezone enn Orgrimmar. Så når du går ut av Orgrimmar sletter spillet all informasjon som skjer i Orgrimmar. Det kan være slik da at Dalaran er en stor zone, og at spillet laster inn alt som skjer i hele dalaran på en gang. Da blir det mye jobbing for maskina di. Det må jo på mange måter også være sånn, i og med at Dalaran er en veldig liten by iforhold til alle andre byer. Jeg raida ikke mye tilbake i wow classic, men jeg var der å så på nå AQ ble åpna. Kan i grunn ikke klage på lag i dalaran Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 når man har en veldig grei pc og en 50/50 linje, og dalaran ligger fortsatt på 25 fps under 800x600 piksler. Så er det noe mer galt. Mitt problem tror jeg er rett og slett serveren. I alle fall i det siste. FPS har ingenting å gjøre med tilkoblingen til serveren. Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 instalerte nylig en intel 80gb ssd disk, da fløyt det mye bedre i dalaran. Er aldri noe venting eller jangups ved login eller om jeg flyger inn i dalaran. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Skulle jeg gjerne gjort. SSD er vel fremtiden, men koster jo flere tusen. Litt mindre lagg i Dalaran er ikke verdt de høvdingene. Lenke til kommentar
Ryshiro Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Dalaran er en detaljert stor by, med som regel mange players i. Noe som kan forårsake laggingen din. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) når man har en veldig grei pc og en 50/50 linje, og dalaran ligger fortsatt på 25 fps under 800x600 piksler. Så er det noe mer galt. Mitt problem tror jeg er rett og slett serveren. I alle fall i det siste. FPS har ingenting å gjøre med tilkoblingen til serveren. selvsagt har det det. Serveren overfører informasjon om de andre spillerne og ting og tang som er rundt deg til din datamaskin slik at datamaskinen behandler det i etter tid. Dette er spesielt viktig å huske med byer som Dalaran, hvor man får masse informasjon og koordinat endring fra alle dem hundrevis forskjellige spillere som beveger på seg, skifter gear og gjør andre ting. Endret 30. oktober 2009 av Dammed Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Greit, i de første øyeblikkene (ved HS for eksempel) når alt skal lastes stemmer muligens det du sier. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 og siden folk forandrer sin posisjon og det kommer folk hele tiden så er det selvsagt veldig stor påkjenning på linja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå