Gå til innhold

Hvorfor er Dalaran så spesielt?

Anbefalte innlegg

Hva er det med Dalaran som gjør at den lagger så? Hvorfor lagger ingen andre plasser untatt dalaran?

Jeg kan ikke gå i mer enn 1 sek om gangen i denne byen, og spillet henger seg opp i 1 min om gangen plutselig her..

Alle andre plasser funker helt fint.. må jeg virkelig kjøpe ny data pga dalaran?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dalaran for meg siden sist maintenance:

Ser kun våpen som løper rundt, ser ingen snakkebobler, og kan ikke se UIen min uten at jeg står i en spesiell vinkel (alt forsvinner). Alt utenfor Dalaran (Landing>) er helt svart. NPCs viser ikke, men kan snakke med de pga. at snakkeboblen kommer opp. Går jeg noe annet sted, forekommer ikke dette i det hele tatt.

That's Dalaran for you.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er rart at noen av dere lagger på wow. Jeg har ett normalt brukelig nett som jeg bruker med resten av familien , og jeg lagger bare de 10 første seca jeg er i dalaran , da jeg logger inn eller flyr inn . Dette er selvfølgelig fordi wow uploader alle folka og gear statsa dems :)

Lenke til kommentar
nei.

Det er bare deg.

Jepp.

It's all in your head, sammen med alle andre merkelige tankene dine.

sånn, jeg har sett jgennom denne tråden og jeg begynte å grine rett og slett.. sånne ignorante mennesker som dere..værste jeg veit..som ikke har noe ordentlig å komme med.. håper dere blir bannet og det raskt som juling!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...