Duffo Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva er det med Dalaran som gjør at den lagger så? Hvorfor lagger ingen andre plasser untatt dalaran? Jeg kan ikke gå i mer enn 1 sek om gangen i denne byen, og spillet henger seg opp i 1 min om gangen plutselig her.. Alle andre plasser funker helt fint.. må jeg virkelig kjøpe ny data pga dalaran? Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jøss, lenge sia du har posta noe morsomt nå duffo! Neida, trenger ikke kjøpe ny pc pga det. Er bare at nesten alle henger i dalaran, det er grunnen. Maaaasse folk Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ikke lenge siden han har posta noe "morsomt", bare en stund siden sist på wow forumet. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Men henger jo masse folk i IF, SW osv og! Men der lagger det ingenting! bare i dalaran! edit: men for de som henger i dalaran da, lagger det ikke for dem? Er det bare for meg? Endret 22. oktober 2009 av Duffo Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det må være noe mer i dalaran enn folk, jeg husker på den tiden firstkills var stort, da var det 1mrd folk i org uten at det var såå mye lag. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Litt av problemet er vel det at Dalaran har mer grafikkeffekter, mer folk på et mer konsentrert område, de andre byene er mer spredt. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jepp. It's all in your head, sammen med alle andre merkelige tankene dine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) . Endret 6. januar 2011 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Har har en del gode trollposter bak seg, og noen som er totalt ubrukelige (fikk litt i overkant oppmerksomhet mot slutten, som ga 2-3 tråder på rad) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Dalaran for meg siden sist maintenance: Ser kun våpen som løper rundt, ser ingen snakkebobler, og kan ikke se UIen min uten at jeg står i en spesiell vinkel (alt forsvinner). Alt utenfor Dalaran (Landing>) er helt svart. NPCs viser ikke, men kan snakke med de pga. at snakkeboblen kommer opp. Går jeg noe annet sted, forekommer ikke dette i det hele tatt. That's Dalaran for you. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Gleder meg til å teste forskjellen etter en liten hardware upgrade av cpu, gfx, ram Raid kommer også til å gå på skinner tihi Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har også slitt med fps i dalaran siden maintainence forrige uke. Ligger på 19 fps. Ellers ligger jeg på 55-60ms (vsync). Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dalaran klokken 15:30 og når WG er på gang er deilig, vi alle elsker det. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg syns det er rart at noen av dere lagger på wow. Jeg har ett normalt brukelig nett som jeg bruker med resten av familien , og jeg lagger bare de 10 første seca jeg er i dalaran , da jeg logger inn eller flyr inn . Dette er selvfølgelig fordi wow uploader alle folka og gear statsa dems Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er ikke våres nett som er problemet da, eller PCen /sigh... Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 nei. Det er bare deg. Jepp.It's all in your head, sammen med alle andre merkelige tankene dine. sånn, jeg har sett jgennom denne tråden og jeg begynte å grine rett og slett.. sånne ignorante mennesker som dere..værste jeg veit..som ikke har noe ordentlig å komme med.. håper dere blir bannet og det raskt som juling! Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 når man har en veldig grei pc og en 50/50 linje, og dalaran ligger fortsatt på 25 fps under 800x600 piksler. Så er det noe mer galt. Mitt problem tror jeg er rett og slett serveren. I alle fall i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå