4D Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 På den norske playstation store så jeg i dag at rock band unplugged er 30 kr for fulle spillet hvis jeg kjøper det vil sony trekke ifra pengene mine når de finner ut om feilen? Lenke til kommentar
4D Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 er det noen som har kjøpt det Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Om det står 30kr koster det vel 30kr, såvidt jeg vet kan de ikke trekke deg for mer penger bare fordi de gjorde en typo? Lenke til kommentar
4D Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Om det står 30kr koster det vel 30kr, såvidt jeg vet kan de ikke trekke deg for mer penger bare fordi de gjorde en typo? bra jeg skulle ønske flere psp spill kostet 30 kr Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kan hende jeg er på rusk, men kan huske fra en annen plass at om butikken oppgir feil pris på en vare og du kjøper til oppgitt pris, kan de ikke belaste deg for mer enn de opplyste. Kan også hende at de faktisk bare har supertilbud på det, hehe. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nei, men får du en vare for feil pris må du gi tilbake produktet eller betale mellomlegget (?). Hvor mye dette lar seg gjøre med spill over internett vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hm, virker jo rimelig logisk det. Men om du kjøper ett spill på nett som du laster ned, og butikken har gitt feil pris som du allerede har betalt og lastet ned spillet, så er det jo ikke stort de kan gjøre med det? Om de skrev feil pris så er det jo ikke kunden sitt problem? Alt annet virker feil i mitt hode. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg tror det koster lite fordi det følger med veldig få sanger. Lenke til kommentar
EvigMunk Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det koster såpass lite fordi det kun følger med 5 sanger. Dette er fordi kjøperen skal ha mulighet til å kjøpe de sangene han har lyst på, uten å bruke så mye penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå