PCBerg Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg kjøpte pc for litt siden med vista og har installert mange programmer og spill siden det. Jeg fikk med gratis oppgradering til win7 og nå er det bestillt. Men så lurer jeg på om installasjonsprosessen til Win7 fjerner alle programmer og spill, eller om de fortsatt blir på harddisken? Takker for svar. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du kan velge å la det være, men det er nok lettest å installere alt på nytt Lenke til kommentar
myhken Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Alle spill og programmer som vil fungere i Windows 7 blir med videre, og det bør jo være det meste. Men som Kris sier, så anbefaler jeg deg å ta en ny installasjon for å slippe å dra med seg "gammel morro" fra Vista installasjonen. Men det letteste er å oppgradere direkte om du ikke gidder eller har kunnskapen til å ta backup av alle filene før installasjonen. PS! anbefaler deg uansett til å ta backup av viktige filer før oppgradering, da feil kan oppstå og du MÅ formatere disken. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Ok. Takker for svar Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Under betatestingen av Windows 7 gjorde jeg to Vista -> Windows 7 oppgraderinger (oppgr. hvor settings og programmer migreres med) . Dette tom med beta build , og begge gangene kunne jeg ikke oppdage noe problemer/feil etterpå. Så du taper ikke noe på å prøve dette først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå