Bendelormen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har en Linksys Wireless-G Broadband Router 54 atm. Problemet med denne er at i de siste månedene har den ofter og ofter bare kuttet ut nettet. Spesielt etter at jeg fikk en HTPC som har blitt brukt mye til torrents og lignende kan nettet, spesielt trådløsnettet, kutte ut. Har også ip telefon og xbox koblet til routeren. Hva vil dere anbefale at jeg gjør med dette? For meg virker det som om torrent trafikken er det store problemet for routeren Har tenkt på å kjøpe ny router og sett på D-link DIR-635. Og lurer også på hvordan denne og og hvordan det funker å bruke USB discer på nettverket med denne. Takk for svar. Mvh bendel Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hei DIR-635 er en bra router som tåler endel torrenttrafikk. Hvilken WRT54 modell og versjon har du? (Sjekk merke på undersiden) Noen av disse kan man legge inn alternativ firmware på og få de til å tåle mye mere enn orginalt. Lenke til kommentar
Bendelormen Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 wrt54g v5.1 er det jeg har. noe jeg kan gjøre med denne for å forbedre ytelsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå