CAT-scan Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Når kommer testen? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Pentax er ofte flinke med å slippe ny firmware til sine kameraer. Nå er det K-7s tur. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Enda en ting jeg må gjøre i kveld... Akkurat på dette området er fovi ganske dårlige og Aronsen enda værre. Ingen info om, eller linker til, firmware på nettsidene. Skal Akam.no gjøre et tillegg til K-7 testen med den nye firmware'n da, eller ? (Jeg leste jo at dere var ferdige med testen i en annen tråd...) Endret 22. oktober 2009 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nei, denne oppdateringen er nok ikke heftig nok til at vi kan bruke mer tid på det. K-7 har fått mer enn nok tid av oss allerede. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 - Forbedrer stabilitet ved bruk av vertikalgrepet D-BG4. Kva ligg det i dette? At SR får større utslag med den utvida batterikapasiteten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Den opprinnelige teksten er; Improved stability for general performance such as with Battery Grip D-BG4, the rear e-dial may rarely become unstable in particular shooting condition. Med "stabilitet" menes altså (hva jeg kan forstå) en forbedring slik at kameraet (dvs. knapper & rullehjul etc) fortsetter å fungere som de er ment å skulle. Endret 22. oktober 2009 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Vet ikke helt, men om ikke så veldig lenge. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Knall. Gleder meg til den. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Pentax er ofte flink til å fikse på sine eksisterende modeller. Er ikke så sikker på om mange deler den oppfatningen ... Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 At en produsent er flink til å komme med stadig firmware oppdateringer sliter jeg litt med... Den burde være stabil/bra nok i det ferdige produktet i butikken Positivt i de tilfellene (og de hører ikke til flertallet) hvor det er ny funksjonalitet som er årsaken til ny firmware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg