branick Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hei. Akkurat bestilt meg ny PC, så da skal den gamle selges. Hvilken pris kan jeg forvente å få for denne boksen? Kabinett: Aplus basic tror jeg den heter. Hovedkort: ASUS P5B deluxe wifi edition. Prosessor: C2D E6400 2,13GHz. RAM: HyperX PC6400 4GB (2x2GB). PSU: Hiper 580W. Harddisk: 2x250GB (1IDE + 1SATA). Skjermkort: nei, dette beholder jeg selv! alle deler ble kjøpt februar 07 fra NOREK. Jeg ville selv tippet ca 2750,- og mener det vil være verdt dette, men tar jeg feil? Alt en kjøper trenger er å investere 1250 kroner i et nytt skjermkort så er det egentlig en allright maskin, men oppgraderingsspøkelset fikk tak i meg! -Øivind- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Tiltman's "Law #1 of pc parts value calculation" Når varene er under 4 år i alder: Ta prisen pdd. på varen(e) som fortsatt er i salg og del denne på 2 eller (dersom varene ikke lenger er å få kjøpt) Ta prisen du engang betalte for varen(e) og del på 4. Summer og du sitter med et beløp som er bortimot maks av hva du kan forvente å få (ved salg) eller hvor høyt du kan gå (ved kjøp). Endret 22. oktober 2009 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
branick Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Med din lov lander jeg på mellom 3000 og 3070 kroner et sted da. Får jeg det for den skal jeg være ganske glad egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå