GeirGrusom Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kan ikke damer være nerder kanskje? De kan, men det er ytterst sjeldent. Tror de fleste mangler det genet. Eller det kromosomet? :O Kanskje en overdrivelse, men ikke langt unna. Nå er ikke jeg noen linux entusiast(men selv bruker jeg noen ganger Ubuntu) men det hadde vært gøy å vært på fest med noen likesinnede en gang (altså datafolk) De mest datakyndige jeg kjenner bruker all sin tid på å spille World of Warcraft. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Forresten så er skriveriene mine ute. Endret 26. oktober 2009 av cyclo Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Kan ikke damer være nerder kanskje? De kan, men det er ytterst sjeldent. Tror de fleste mangler det genet. Eller det kromosomet? :O Kanskje en overdrivelse, men ikke langt unna. Meh, jeg tror nok heller forklaringen ligger i sosiale forskjeller, for de eksisterer helt klart. De igjen kan jo være mer eller mindre genetisk betinget men det tror jeg er litt vanskeligere å påvise. Nå er ikke jeg noen linux entusiast(men selv bruker jeg noen ganger Ubuntu) men det hadde vært gøy å vært på fest med noen likesinnede en gang (altså datafolk) De mest datakyndige jeg kjenner bruker all sin tid på å spille World of Warcraft. Jeg tror du vil se forholdsvis lite WoW der ihvertfall! Lenke til kommentar
bflugon Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er det noen aldersgrense på det i Oslo? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Nope! PS: jeg er ganske sikker på at det kommer jenter/damer også, selv om det neppe blir 50/50 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er det bestemt noe sted for Oslo-treff enda ? Tom Lenke til kommentar
Parius Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvor i Tromsø skal festen arrangeres, og er det noen aldersgrense på det? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Noen som vet om det skjer noe i Trondheim? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Koster dette i Oslo penger? I så fall hvor mye? Jeg har tenkt meg dit, blir spennende dette Første gang for min del Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Koster neppe penger nei. Sponsor er visst på plass som dekker pizza/cola og lokale Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Det må da være noen booth bitches der da :!: Endret 26. oktober 2009 av MongoMan Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 jeg kan aldri dra på en release party. =/ Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Et annet interessant linux-slipp nå i disse dager er jo Maemo 5 :B Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Litt pils og alkohol trengs, vi nerder er jo sjenerte så vi trenger noe får å få fart i oss! Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det føles litt ulogisk dette, på Ubuntu slipp som er fri programvare serveres det Cola og Pizza med MSG som begge er mind-control. Programvaren skal være fri men ikke hjernen ??? Fullstendig opp ned mener nå jeg ! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 I fjor var det Ubuntu Cola levert av Linpro om jeg husker rett. (Jeg var ikke der) Imsochobo: True, true. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Da er artikkelen oppdatert med tid/sted/program for de ulike festene Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det kræsjer med dagen@ifi. Så da kommer nok ikke jeg på releaseparty, desverre. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hmm... Må ærlig si jeg er skuffet over programet på dagen i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå