abene Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Twitter har fått til en avtale med Microsoft og Google om å inkludere kvitter i søkeresultater. Les mer Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Hvorfor ikke, håper de implementerer det på en smart måte. Edit: Likte bruken av ordet kvitter ^^ kvitter kvit(te)ret (av *kvitre) meldinger publisert på microbloggtjenesten Twitter, jf kvidder Endret 22. oktober 2009 av Überadri Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ikke at jeg ser for meg at jeg kommer til å skrive noe på twitter, så er det unektelig nyttig for å få med seg hva som skjer, om servere går ned og ellers generell fjasing. Bedre søk sier vi velkommen til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 kjekt, så nå får vi enda flere treff i søkene våre? Syntes et par millioner var for lite for mine fleste søk Lenke til kommentar
genstian Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Synes igrunn at Bing blir bedre enn google, er vel påtide å bytte. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Synes igrunn at Bing blir bedre enn google, er vel påtide å bytte. Skulle ønske Bing var lagd av et mindre selskap, men er selfølgelig supert med konkurranse. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Joda, er litt synd at det er Microsoft som har laget den, men når de lager et bedre produkt så skal det brukes. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Synes igrunn at Bing blir bedre enn google, er vel påtide å bytte. hahaha, good one! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Teit. Hvis jeg søker etter et tema vil jeg ha TEMAET og ikke en liten tweet på 120 tegn.. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Teit.Hvis jeg søker etter et tema vil jeg ha TEMAET og ikke en liten tweet på 120 tegn.. Ja, for de kommer sikkert til å spamme søkeresultatene med masse tweets... Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Treff fra twitter, facebook og lign er ikke relevant, uansett kriterium. Jeg fikk forresten treff fra en tråd på 4chan her om dagen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Teit.Hvis jeg søker etter et tema vil jeg ha TEMAET og ikke en liten tweet på 120 tegn.. +1 Lenke til kommentar
BatCountry Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg skjønner faktisk ikke hvilken nytte dette skal ha annet enn å pumpe egoet til folk med mange followers enda høyere. "Tweeten min om israel er faktisk numero uno på google, jeg er viktig, jeg har rett!" Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Twitts burde vel komme i en egen sideboks istede. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Twitts burde vel komme i en egen sideboks istede. Istedet for hva, vet vi hvordan dette blir implementert? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Folk setter seg jo ikke inn i sakene før de kommenterer (og de får jo ikke akkurat hjelp av "journalistene" på hw.no heller). Twittersøkene det er snakk om her leveres i en egen strøm, som bilder, video etc.: http://www.bing.com/twitter Poenget er at dette er real time-søk som da oppdateres kontinuerlig. Søk forøvrig har også med meldinger fra Twitter allerede, akkurat som ordinære nettsider. Endret 26. oktober 2009 av kjeklulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå