Aetius Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Årets oktoberfest har vært mer populær enn noen sinne, og vi har sett litt på et utvalg bilder. Les mer Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er konkuransen over? Er det ikke mulig å sende inn bilder lenger? Tenkte å hive meg på noen jeg også egentlig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er konkuransen over? Er det ikke mulig å sende inn bilder lenger? Tenkte å hive meg på noen jeg også egentlig. Dette er ikke høstbildekonkurransen men en utfordring for forumdeltagerene som har pågått enstund. Tom Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det er ingen konkurranse. Oktoberfesten, og dei andre utfordringane me har hatt, går ut på å utfordre deg sjølv til å ta bilete, so den einaste måten du eventuelt kan «vinne» på er å gjennomføre den utfordringa du har satt deg. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ah ok Da skal jeg delta i den delen av forumet tror jeg Lenke til kommentar
Tor_Eddy Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Super artikkel. Mange flotte bilder her. Slike artikler ser jeg gjerne oftere. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jøss..... Er ikke med i år desverre..., men må bare si at det var utrolig mye fint som var plukket ut! Må nok en tur innom trådene for å se litt! Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jaja Teddy, utrolig hvor fine bilder man får bare man snubler fra dassen og inn i dorullholderen... For de uinnvidde er dette altså årsaken til hjernerystelsen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Snubler og snubler, blodtrykksfall -> besvime et par ganger og bulke veggen og ødelegge dassrullholderen om morgenen er ikke bare-bare. For ikke å snakke om all Harry Potter fansen som overfaller meg i hytt og gevær! Mange fine bilder Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er så utrolig mange flinke folk her! Jeg har ikke vært med i år, men skal definitivt plukke opp kameraet og kikke mer i søkeren mot jul. Er så morro å se hvor flinke folk har blitt gjennom tiden også. Det er flere her jeg ser har blitt utrolig dyktige fotografer på iløpet av den tiden jeg har vært på forumet her Det er morro! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Fine bilder! Må si det frister sterkt med ny linse når jeg ser alt dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg