Gå til innhold

[Løst]Windows messenger slette bruker.

jastroem

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som vet hvordan man kan slette bruker i Microsoft messenger?

Har prøvd forskjellig, men uten resultat. Har også prøvd å slette programmet for så å installere det på nytt. Navnet mitt med hotmail adressen kommer frem uansett.

Jeg vil slette min bruker, siden jeg skal gi maskinen videre til en ny eier.

Jan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Windows Live Messenger-kontoen din er ikkje basert på programmet du har på maskina di, men på ein konto på internett for alle Microsoft-tenester. Du kan derfor bruke Messenger på kva maskin du vil.

Om du skal gje maskina til nokon, anbefalar eg å reinstallere Windows, samt å overskrive sensitiv data på harddisken din.

Endret av Asnada
Lenke til kommentar

Står der ikke valg for husk meg? Om denne er huket av vil programmet huske deg. Fjern denne og se. En annen ting er om du kanskje har brukt den gamle Windows Messenger, dette er en gammel utgave av Windows Live, men som du må finne på Start-menyen. Kanskje er navnet lagret der?

Lenke til kommentar
Står der ikke valg for husk meg? Om denne er huket av vil programmet huske deg. Fjern denne og se. En annen ting er om du kanskje har brukt den gamle Windows Messenger, dette er en gammel utgave av Windows Live, men som du må finne på Start-menyen. Kanskje er navnet lagret der?

Uansett er det lurt å reinstallere Windows, då blir pc-en heilt "rein" for den nye brukaren.

Lenke til kommentar

Uansett er det lurt å reinstallere Windows, då blir pc-en heilt "rein" for den nye brukaren.

Anbefaler re-install slik som Asnada! Mye "skrot" og personlige data kan ligge gjemt i Windows som du ikke har kontroll over!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...