Bruno Mars Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Skulle gjerne hatt en fin skulder veske til en 11'6", et par tykke bøker, lader, mus og et penal. Gjerne en som faktisk er litt fin og heller ikke veldig dyr. Vil ikke ha en slik. Heller noe slikt eller slik. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Golla (som du finner hos Netshop) har en del vesker, me alle litt for store. Ellers kan du gjøre som undertegnede, finne en pen skulderveske i en spesialforretning for vesker. Det gjorde jeg, og så kjøpte jeg en sleeve til selve PC-en da veska ikke hadde PC-rom. En 12'' sleve koster ca 140 kr og oppover (sjekk Netshop) Da gjør det ikke noe at veska er for stor i utgangspunktet, og du kan kjøpe den etter smak/behag og nødvendig plass til bøker. Osprey har noen modeller med sleeve i, men vanskelig å få tak i her i landet tror jeg. Lenke til kommentar
lovholt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Crumpler har en del som er ok. http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10014&mfr=CRUMPLER Skulle gjerne hatt en fin skulder veske til en 11'6", et par tykke bøker, lader, mus og et penal. Gjerne en som faktisk er litt fin og heller ikke veldig dyr. Vil ikke ha en slik. Heller noe slikt eller slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå