Weir Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 I dag kommer Win7 ut Eg har en Dell Inspiron 1720 (Laptop) og har bestemt meg for 7Pro. Her er spesifikasjonene: CPU: Intel® Core™ 2 Duo-prosessor T7250 (2,00 GHz, 2 MB L2-buffer, 800 MHz FSB) Minne: 4096 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2048] Grafikkort: nVidia® GeForce™ Go 8600M GT med 256 MB DDR2 dedikert grafikkminne Operativsystem: Ekte Windows Vista™ Home Premium - norsk (32-bit) Maskinen blir egentlig brukt til alt, spill, surfing, arbeid med mer. Det eg lurer på om eg skal velge 32-bit eller 64-bit av Win7. Eg har jo 4GB RAM med vista 32-bit og da kan maskinen bare bruke 3,5GB istedet for 4GB, så der trur eg det er lurt å velge 64-bit. Men eg trur eg kan likevel trenge litt hjelp av dere proffe Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det finnes en hel drøss av slike tråder på forumet. Selv om søkemotoren her er dårlig klarer du å lete opp en god del av dem. Med det sagt burde noen fikse en del tråder med info om dette slik at vi slipper å få dette flere ganger i uken. Kanskje jeg fikser en selv i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå