EinarEriksen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Endelig får privatkundene også pakkepriser på datatrafikk. Les mer Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Her lover selskapet at du kan surfe på farten til en av markedets laveste priser. Telenor har en maks pris på 10kr døgnet så ser ikke helt at tele 2 er billigere. Lenke til kommentar
Babality Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Her lover selskapet at du kan surfe på farten til en av markedets laveste priser. Telenor har en maks pris på 10kr døgnet så ser ikke helt at tele 2 er billigere. Hos telenor koster det 12kr per Mb, men makspris på 10. 1Mb per dag i en måned (30 dager): Tele 2 med datapakken Small: 19kr Telenor med makspris på 10 kr per dag: 300kr Selvsagt avhenger alt av hvor mye datatrafikk den enkelte bruker, men denne er helt klart billigst for noen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg lagde grafer for antall MB og pris. Legg merke til at det varierer hvilket av disse tre som er billigst seg i mellom. Det varierer med mengden MB. Opp til 60 MB er small billigst Opp til 220 MB er medium billigst Over 220 MB er large billigst Jeg foretrekker en lineær sammenheng mellom pris og forbruk. Ikke pakkepriser. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som kan tippe ca hvor mange MB i timen man bruker ved disse surfe scenariene?: Facebook surfing Diskusjon.no surfing Nettavis surfing Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det kommer veldig an på om du bruker Opera Mini eller andre nettlesere, samt hvor mye du bruker hver av de. Det beste er nok å sjekke akkurat ditt forbruk via regninga på ditt nåværende abb. Evt. sjekke statistikk på nettlinja dersom du surfer med PC. (Jeg husker ikke noen navn på gode overvåkningsprogrammer så bruk google) Lenke til kommentar
Kjelsli Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 noen som vet hvor mye en HTC/N97 osv. bruker på de applikasjonene som krever oppdatering? tenker da på ting som vær, email, rss, osv. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Skulle likt å se at dette kunne blitt kombinert med Sheriff, men det hadde vel blitt ett for godt tilbud. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da var mediumpakken bestilt... Må bare bestemme meg for ny telefon først. Står mellom hero, tattoo og SE Satio Men har litt lyst til å vente å se hva HTC dragon stiller med også. Lenke til kommentar
Apriori Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Bare det å titte på VG sin nettside vil bruke det meste av de 30 MB så det er en dårlig spøk hele greia hva angår "surfing". Skal du hente/sende epost så er det sikkert greit. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Bare det å titte på VG sin nettside vilbruke det meste av de 30 MB så det er en dårlig spøk hele greia hva angår "surfing". Skal du hente/sende epost så er det sikkert greit. VG tok sånn ca. 1 MB sist jeg sjekket Spørs om det ikke blir small på meg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Husk at alle store aviser har egne mobilutgaver. Selv bruker jeg mobilen på nettet minst en halvtime hver dag, men kommer ikke opp i mer enn 300 mb per mnd.. Effektive applikasjoner og egne iPhone-utgaver av nettsider er nok grunnen til det. Hastigheten senkes til 32 kbps når maksimal datamengde per måned er oppbrukt. Sykt! Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Finnes det ikke brukenes abonementer til under 200 lappen egnet til laptoper? Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Men er det 30mb daglig eller 30mb på en måned? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Men er det 30mb daglig eller 30mb på en måned? En måned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg