Gå til innhold

Halvtårsstudium i Bergen?

Reeve

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ble ferdig med Studiespesialiserende i sommer, hvor jeg hadde matte (R1, R2), fysikk (2FY, 3FY) og IT. Nå jobber jeg, og har planer om å gjøre dette minst ut året, men jeg har fått varsel om innkallelse til militæret i mars. Dette er noe jeg ikke har lyst til å gjøre. Jeg har lite imot militæret, men problemet er at jeg ikke fikk flyttet førstegangstjenesten i sommer, og å bli innkalt i mars ødelegger litt planer for meg fremover. Derfor er jeg i første gang ute etter metoder for å slippe denne innkallelsen. Derfor har jeg vurdert å ta, om det finnes og om jeg har tid til å søke, et halvtårs studium i Bergen, for eksempel ved UiB. Det er ikke bare å unngå militæret som er den eneste motivasjonen her, jeg tror dette kan være noe som er greit å ha med seg videre, da jeg mest sannsynlig skal inn på NTNU i høst på en siv. ing. linje, og jeg har interresser for fysikk og matematikk.

Så er det noen som vet om det finnes noen sliker halvtårsstudiumer som kan være relevante for meg, og om det er mulighet for å søke nå på høsten? Det må ikke nødvendigvis være matematikk eller fysikk, det er også lov til å komme med andre forslag. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...