Palme Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg har flere pdf filer lagret i en database (som blob). Er det noen måte jeg kan lage et script som legger disse til et vedlegg og sender de videre til en gitt epostadresse? Endret 22. oktober 2009 av Palme Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg astralprojiserer meg nå inn i sinnet ditt og utfører en spektralanalyse av dine hjernebølger for å skjønne hvilet DBMS og språk du mener. Lenke til kommentar
terjeelde Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har flere pdf filer lagret i en database (som blob). Er det noen måte jeg kan lage et script som legger disse til et vedlegg og sender de videre til en gitt epostadresse? Ja. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Jah.. Kjekt det :-) Uansett, det enkleste ble bare å skrive til en fil med fwrite for å så dytte denne filen inn i en PHP mail() function. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 I java så hadde jeg bare dyttet dataene som et vedlegg inn i Mail klassen Lenke til kommentar
___ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har flere pdf filer lagret i en database (som blob). Er det noen måte jeg kan lage et script som legger disse til et vedlegg og sender de videre til en gitt epostadresse? Jaha? Og hva har pdf-filer med databaser å gjøre? Werner Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jaha? Og hva har pdf-filer med databaser å gjøre? Werner Da har du aldri brukt FILESTREAM i SQL Server Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå