Floppen Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hvor stor/hvilken forsterker trenger jeg til Cerwin Vega V-12F høyttalere? Tenkte på NAD.. Holder NAD C350 Integrert forsterker? eller NAD C320BEE Stereoforsterker? Lenke til kommentar
Nohabla Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Begge burde klare den oppgaven, om ikke med glans, så i hvertfall tilfredstillende. Følsomheten på høyttalerne er ganske høy så det burde gå.. Men jeg ville nok ha valgt litt mer kraft var jeg deg, jeg liker å spille høyt en gang i blandt, og da må jeg ha litt mer kontroll på sakene en de forserkerne du nevner der kan tilby. Lenke til kommentar
Floppen Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 ok. Denne burde vel klare jobben NAD C370 integrert forsterker. Lenke til kommentar
Nohabla Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Ja, det er ett utmerket valg syntes jeg, du blir neppe skuffet over denne. Her får du masse kraft og kontroll + hvis du en dag vil ha større høyttalere klarer denne forsterkeren sannsynligvis også denne oppgaven med glans. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg ville ikke gått for noe mindre enn Nad C370. Selv om Cerwin Vega er en relativt lett høytaler å drive, vil du tjene mye lydmessig på å bruke en kraftig forsterker. Jeg synes Nad C350 er i minste laget, og C320BEE er for liten. Lykke til Lenke til kommentar
Floppen Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Da blir det nok en NAD C370. Takker for hjelpen. Jeg trenger ikke noe forforsterker eller noe slikt til den? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Du trenger ikke noe forforsterker. Husk å kjøp med en god singnalkabel og et par høyttalerkabler hvis du ikke har det fra før. Vil ikke anbefale deg å bruke singnalkablen som følger med forsterkeren. Tara Labs Nexa høyttalerkabler er et greit valg, selges på hifi klubben til 90,- pr meter. http://www.hifiklubben.no/show.php?folder=...1&product=nexsc Lenke til kommentar
HowwyB Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Å kjøpe til NAD 270 Effektforsterker kan være å anbefale hvis du vill ha full utnyttelse fra disse høytalerene (men det koster jo en del ekstra). Da blir det skikkelig trøkk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå