abene Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Targus har lansert ny kompakt mus som er tilrettelagt for folk på farten. Les mer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Forstår ikkje kvifor så mange mus berekna for bærbare har kabel. Eg har ei Logitech-mus til min bærbar, sendaren står 7 millimeter ut frå PC-en og kan stå i heile tida. Å rote rundt med ein kabel når ein er på farten er unødvendig. Innlegget over kunne fort funnet stad på ein nettbutikk for erotiske produkter. Edit: Size 0 vart ikkje lite likevel. Endret 22. oktober 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Syns personlig det var et rart artikkel objekt.. Det finnes uendelige små muser til likende priser. Hva gjør denne så spesiell at den fortjener å bli "forside stoff"? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Innlegget over kunne fort funnet stad på ein nettbutikk for erotiske produkter. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Haha, der fikk jeg meg en god latter :!: Jeg også sliter litt med å se dette som en interessant nyhet. En ren blåtannmus eller en slik Zeph beskriver (har en slik selv) er jo langt på vei å foretrekke fremfor hva som helst med kabel.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 fordelen med kabel er jo at en slipper å tenke på å holde enda ett batteri ladet... og den musa det er snakk om her har uansett snellekabel, så den er dønn enkel å pakke vekk med minimalt kabelrot... Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Logitech har jo muser som fungerer på glass og nå ser jeg. Her er den for laptopper. Kostet litt, men ser utrolig bra ut. Hadde nok gått for en sånn. http://www.logitech.com/index.cfm/mice_poi...46&cl=no,no Lenke til kommentar
trolomlllool Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 hobgoblin. min bærare trådløse mus fra logitech har vart i 1.5 år og jeg har brukt den hver eneste dag. på pakinngen står det at den skal vare i 2 år Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Hva er egentlig nyheten her? Jeg har hatt en slik Creative mus siden 2003. Den er både optisk og har sånn jojo. Er det noe Targus musen har som faktisk gjør den fortjent til spalteplass? For meg virker dette som ren reklame. Skjerp dere! Angående trådløs vs. tråd diskusjonen, så foretrekker jeg tråd. Tråden er ikke i veien mens du bruker den, er akkurat passe lang slik at den ikke ligger i en kveil rundt på bordet, og er kjempekjapp å pakke sammen. I tillegg slipper man dillemaet at man har mistet mottakeren til musa. Disse sitter ofte ikke så veldig godt fast, og ramler fort ut i sekken/veska. Dessuten er de mye billigere Edit: La til lenke Endret 25. oktober 2009 av lockdog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå