Gå til innhold

WESC Bongo, bra?

Anbefalte innlegg

Har aldri prøvd dette mer enn i demo i butikk - vil derfor ha litt fist hand erfaringer.

Er det bra? Mener både lydkvalitet og byggekvalitet. Har lyst til å kjøpe disse for de ser kule ut, og kommer i flere designs :p Men jeg kjøper ikke noe som høres ut som en Volvo. Kunne tenke meg noen svar/erfaringer på blant annet følgende:

* Utestenging av bakgrunnslyd

* Frekvensområdet - hvilke lyder er prioritert? Bass/diskant? Jeg setter mest pris på et headset som gir et klart og riktig lydbilde ute å drukne i mye bass.

*Byggekvelitet? Br0k1 etter et par uker eller max durable? Mellomting kanskje?

* Generelle erfaringer..

Spiller mye som DJ, men hater de svære stygge klokkene. Har heller lyst på noen kule som ikke er så tunge og fæle. Setter ikke såååå store krav til DJ-perks som utestenging av lyd og gode basstoner. Klarer å høre forskjell i cue med et billig Sony nå så det skal nok gå bra!

TAKK!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qtXdRFbtay

Må si meg enig med joamac her... Hold deg unna Wesc headset. Selv har jeg hatt mye gode erfaringer med AKG. DJ-serien deres (som feks K518DJ som joamac lenket til) er gode og rimelige headset for DJs. K518DJ har også blitt lansert med flere fargedetaljer, så de ikke fullt så kjedelige designmessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...