Gå til innhold

Coh og Crysis med hd5870 Crossfire crash

Anbefalte innlegg

Har et problem med disse to spillene som nevnt i emnet. Har kjøpt ny pc som eg fekk for noen uker siden, den ble skrudd sammen i en fei og eg brukte da det "gamle" skjermkortet siden hd5870'ene lot vente på seg. Da hadde eg et XFX Geforce 9800GTX og merka helt klart forskjell bare ved at resten av maskinvaren ble byttet ut. Alt gikk flott og spillene som eg har suste avgårde. På mandag fekk eg dei etterlengta ASUS HD5870 korta, avinstallerte 9800GTX'en etter alle kunstens regler nappa det ut og satt 5870'ene i maskina. Alt virka tilsynelatende bra, NFS Shift, ANNO 1404, GTA IV og en del til eg ikkje kjem på i farten gikk som bare juling. Problemet var når eg installerte COH og Crysis "patchet til siste versjoner" så vil dei ikkje starte. Det som skjer er at det blir sånn nesten svart skjerm og i Task Manager står det at dei er "Not Responding". Har trålt nettet men klarer ikkje å finne andre med samme problem. Har testet med stort sett alle drivere som ATI/AMD har komt med "til 5870" men null forskjell. Er på jobb no så får ikkje lagt ved noe "warnings.txt, dxdiag.txt og hijackthis.txt". Det eg har tenkt på er om eg kanskje bør reinstallere win7 og begynne fra scratch.

Har og prøvd med bare et skjermkort.

Hardware:

INTEL CORE I7-920 2.66G 8M LGA1366 BOX (BX80601920) D0

ASUS P6T DELUXE V2 LGA1366 (P6T DELUXE V2)

CORSAIR Powersupply 750W Black, ATX/EPS, 140mm Fan, 8xSATA, SLI (CMPSU-750TXEU)

ANTEC Nine Hundred Ultimate Gamer Case (0761345-08009-5)

WESTERN DIGITAL VELOCIRAPTOR 300GB SATAII 10KRPM 16MB (WD3000HLFS)

OCZ TECH Platinum 6GB Kit 3x2GB DDR3 PC3-12800

2X ASUS Radeon HD 5870 1GB GDDR5 PCI-Express 2.0, 2xDVI-I, HDMI, DisplayPort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...