The Stig Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 I hvert fall om vi skal tro Steve Ballmer. Les mer Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 long live streaming. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvordan vil dette virke? De kan jo ikke selge løse BR-spillere, dette vil jo kreve at vi skal åpne boksen selv. Og da forsvinner garantien. Jeg tror ikke det vil være noe stort marked for at folk leverer inn for å få en BR-spiller innstallert (se for deg den prislappen!) Streaming/nedlastning der i mot har jeg tro på! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jaja, dette minnet meg hvertfall på at jeg faktisk har Bluray funksjonalitet i PS3'en, blu-ray funksjonalitet som støver ned hva filmbruk gjelder... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Hvordan vil dette virke? De kan jo ikke selge løse BR-spillere, dette vil jo kreve at vi skal åpne boksen selv. Og da forsvinner garantien. Jeg tror ikke det vil være noe stort marked for at folk leverer inn for å få en BR-spiller innstallert (se for deg den prislappen!) Streaming/nedlastning der i mot har jeg tro på! Joda, løse Blu-ray spillere er nok det som blir tilfellet. HD DVD-spiller ble i sin tid solgt, løs, som tilleggsutstyr til X360 Endret 22. oktober 2009 av The Stig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 synes folk leser litt mye gjennom fingrene på hva ballmer sier, han sier ingenting om Xbox 360. og det siste utdraget virker det som det ikke skjer. det kan like godt være sankk om neste gen. hvorfor sattse på streaming også komme med BD add-on? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kommer de med en ny, støyfri versjon med innebygget BD-spiller kommer i hvert fall 360 som format inn i varmen igjen her i huset. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg ser ikke poenget med å ha BD i X360, med mindre man har behov for større lagringskapasitet for selve spillene, men dersom det skal komme BD som addon betyr jo det at det ikke er spillene som krever det. Da sitter man igjen med den lille delen av kundene som kun velger PS3 pga BD muligheter. Den delen må være så mikroskopisk liten at det umulig kan ligge store verdier der. Jeg tror det beste MS kunne ha gjort hvis de i det hele tatt vurderer å legge til BD, er å lage en ny "slim" versjon some er mindre,mer stillegående og har innebygget BD i tillegg. Endret 22. oktober 2009 av Vice Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Joda, løse Blu-ray spillere er nok det som blir tilfellet. HD DVD-spiller ble i sin tid solgt, løs, som tilleggsutstyr til X360 Huff, fysj og fy! X360 er jo stor nok og tar nok plass allerede! Vil ikke ha ENDA en del.. :| Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 synes folk leser litt mye gjennom fingrene på hva ballmer sier, han sier ingenting om Xbox 360. og det siste utdraget virker det som det ikke skjer. det kan like godt være sankk om neste gen. hvorfor sattse på streaming også komme med BD add-on? For å sitere kilden direkte (du kan se videointervjuet hos Gizmodo): - When I asked Ballmer about adding Blu-ray to the Xbox, he said: Well I don't know if we need to put Blu-ray in there—you'll be able to get Blu-ray drives as accessories. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 joda men for og være pirkete er det Xbox 360, neste gen heter sikkert xbox også. det virker usansynelig at de legger til bd på 360 da de fleste enten har ps3 eller en bd spiller fra før. dessuten kan det virke negativt på streaming tjenesten dems Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jaja, dette minnet meg hvertfall på at jeg faktisk har Bluray funksjonalitet i PS3'en, blu-ray funksjonalitet som støver ned hva filmbruk gjelder... Hvorfor støver den ned hva filmbruk gjelder? Ser ikke noe poeng i å slippe en BD-addon til X360 idag, da det kun vil bli for filmer. Integrer eb BD-rom i nextgen-consollen, så blir det hvertfall et krav om at spill kun skal slippes på BD, ikke DVD som det er idag. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Xboksen er jo regnet som media center, så hvorfor ikke slenge på støtte for blue-ray også? Jeg vil være svært interessert i det. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg håper dette vil komme for salg men også at de tar streaming seriøst. Men isåfall at det blir bare en tingest du kan kjøpe i butikken. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvordan vil dette virke? De kan jo ikke selge løse BR-spillere, dette vil jo kreve at vi skal åpne boksen selv. Og da forsvinner garantien. Jeg tror ikke det vil være noe stort marked for at folk leverer inn for å få en BR-spiller innstallert (se for deg den prislappen!) Streaming/nedlastning der i mot har jeg tro på! Selvfølgelig skal de ikke gjøre det sånn du skisser. Aldri vært snakk om noen intern bluray spiller!! Det er snakk om ekstern spiller på samme måte som HDDVD drevet var eksternt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 bare dumt at man ikke kan få TruHD eller DTS Master på den måten Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 jeg syns detta er kjempeflott hvis prisen blir bra! så slipper jeg som har trang lærlingeøkonomi å kjøpe en helt ny blue ray spiller.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Prisen må selvsagt være svært lav. Det er ikke snakk om noen avansert spiller, men bare en svært uavansert greie. Den spiller filmer, og that's it. Skal det være mer (som å bla i menyer osv) tar xboksen seg av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 http://kotaku.com/5388041/microsoft-no-blu...ing-to-xbox-360 Microsoft: No Blu-ray Add-ons Coming To Xbox 360 hva var det jeg sa? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Edit! Nevermind... Endret 23. oktober 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg