Porto Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har satt opp en stuepc med Windows Vista Media Center, og synes dette er supert og meget brukervenlig, og er et genialt program. Bruker det for det meste til å høre musikk og se på bilder. Det eneste jeg sliter med er å få riktig dato og tittel på bildene under fremvisning. På noen bilder velger Media Centeret datoen bilde ble endret, og ikke datoen bildet ble tatt. Dette er irriterende hvis jeg sorterer bildene på dato. Media Centeret velger også, på noen bilder, filnavn i stedet for tittel. Er det noen som kan hjelpe meg med å løse dette problemet? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Jeg har satt opp en stuepc med Windows Vista Media Center, og synes dette er supert og meget brukervenlig, og er et genialt program. Bruker det for det meste til å høre musikk og se på bilder.Det eneste jeg sliter med er å få riktig dato og tittel på bildene under fremvisning. På noen bilder velger Media Centeret datoen bilde ble endret, og ikke datoen bildet ble tatt. Dette er irriterende hvis jeg sorterer bildene på dato. Media Centeret velger også, på noen bilder, filnavn i stedet for tittel. Er det noen som kan hjelpe meg med å løse dette problemet? Fant ut av dette selv Må søke og legge til filer manuelt i Windows Media Player før bildene åpnes i MediaCenteret. Hvis tittel og dato ikke stemmer i Media Player, sletter jeg bildene fra Media Player, og legger disse til igjen, og da blir alt riktig Det er nok slik at når bilder blir lagt til automatisk, kan det oppstå feil. Endret 14. november 2009 av Porto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå