Anna-E Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg bor for øyeblikket i las vegas som utvekslingsstudent, men jeg drar hjem igjen til sommeren for å fullføre 3. Året på VGS! Etter vgs har jeg planer om å gå på hotel management, og har virkelig lyst til å gå på UNLV her i las vegas! Jeg vet jeg ikke får stipend fra lånekassen det første året, men det andre året og årene etter det! Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for at det skal bli lettere å komme inn på UNLV etter tredde året? Hva jeg Evt kan gjøre her mens jeg er her? Jeg går samfunn og økonomi på VGS, men her i USA som senior tar jeg prob and stats Honors, finance, wld lit Honors, us gov, psychology og spanish honors! Er det ikke litt "lettere" for internasjonale studenter å komme inn på skoler som det? Tror dere at siden jeg har gått på high school her at det blir lettere for meg som en internasjonal student å komme inn på skolen? Jeg vil virkelig komme inn på denne skolen, så all hjelp og tips er hjelp! Jeg vil virkelig inn på UNLV, jeg har "familie" her, venner, osv, gode kontakter så jeg vil virkelig studere her, og i og med at unlv har den nest beste/beste hotel management skolen i USA er jo det også et ekstra pluss! Må bare takke for all hjelp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå