Xelera Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 hei skal ha ny mob,men vet ikke hvilken?! samsung v200 samsung shp-a600 eller noen andre dere vil anbefaller. Hva er det beste på markede til rundt 5000kr eller kommer det noe bra nytt snart ? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 leser u ikke topic? de 2 siste dagene har vi diskutert hva som er bra, og d er mest smak og behag, men jeg ville ha anbefalt SE t610 fordi den har d meste og koster ikke så mye, jeg har lest en anmedlelse om sgh-v200 og den var ikke så bra, dårlig batterien, dårlig T9, fakka IR port, ikke SÅÅ bra kamera og at den var mer firekantet....Men vis u liker klappe telefoner, vil han en dritbra skjerm(TFT) og bra polyfoniske ringe toner så er v200 en bra tlf.... den andre u nevnte om vet jeg ikke noe om, men du budre 2-3 uker på SE t610 elle bare dra til søta bror og kjøpe den der... smak og behag... Lenke til kommentar
Trio Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Se T610, Nokia 7250, Nokia 3650, Simens sl55, Simens s55, Se p800 ( litt dyrere ) Samsung s300, Kanskje du kan vurdere noen av disse? Eller du kan bare vente på noe enda mer delikat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå